THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 01, 2008

+*+*~Yeay!!~*+*+

Finally, aku berjaya jugak beli handbag kat +*+*~orange sorbet~*+*+ tadi. Disebabkan aku kena hantar husband pegi ofis ari ni, aku terus heret dia pegi JJ Cheras Selatan. Kebetulan dia pun nak beli new pair of shoes for himself, so dia pun agree masuk ke JJ tu.

Masuk je JJ aku pegang baju dulu. Mesti hangin je mamat tu kan...kata nak beli bag, tetiba pegang baju pulak..FICKLE rite ;P. Tapi dia dah bagi green light, kalu nak beli amikla...and as usual, aku takkan beli terus. Tengok, belek, telek dan segalanya...balik rumah dulu. Kalu rasa nak beli, esok boley pegi JJ lagi. +*+*~Tapi, rasa mcm nak pulak..lalala~*+*+

Dah telek2 sket kat tempat baju, straight aku heret dia pegi +*+*~orange sorbet~*+*+. Aku tunjuk handbag tu kat dia, ada 3 colour yg berbeza with same design and same price. Perkataan pertama yg kluar dpd mulut husband +*+*~"mcm lawak je"~*+*+. Chittt!! Ingat aku beli handbag tu sebab nak jadi badut ke?? But, lepas dia dah telek2, dia pilih yg ni..

Comel?Comel? Kalau tak comel pun ada aku kesah...yg penting aku suka and I'm very happy because today I'm the official owner of this cute bag..yeayyy!! +*+*Clap!Clap!~*+*+

So, skang ni aku dah ada suitable place to place this fiction.

Sesuai kan?? Kalu nk pegi lepak kat starbuck ke or any coffee outlet sambil tunggu husband habis meeting tak la malu sangat. Sebab saya dah ada fiction and bag yg comel. After this nak hunting for other wish list pulak.

Tadi masa husband sibuk cari shoes for him, aku pun ikut sibuk sama menerai kasut. Jumpa satu high heel yg super tinggi & sesuai dgn saya yg vogue nih. Suka!! Sebab heels tu selesa evetho tinggi. Aku tunjuk kat husband, terkejut jap dia sebab tak percaya wife dia leh pakai heels setinggi itu. But believe me, tunggu je bila aku dah kurus sket, konpim aku start semula pakai heels2 ni. Skang tak boleh, sebab overweight, nanti sakit kaki..+*+*~ngeh,ngeh~*+*+

Most probably tomorrow aku akan jumpa En.Ame, but half day I tried to ring him tapi tak dapat. Don't know what happen to him. Kalu esok baru dpt contact dia, nampak gaya Khamis baru dapat jumpa dia. Tak boleh! Tak boleh! Aku kena jumpa dia esok jugak sebab I need MONEY!

Ok, now back to work! +*+*~Clap!Clap!Tak habis lg sebab hepi sangat!~*+*+

0 komen: