THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 07, 2008

+*+*~Update Gala~*+*+

2-3 hari ni aku rasa exhausted sangat. Mungkin sebab aku nak period, tu pasal badan pun rasa tak sedap je. Tiap2 malam mesti sakit2 badan n muntah2...+*+*~mcm org pregnant pulak..~*+*+ Tak sewker!! Tapi nak buat macam mana, nama pun pompuan so kenalah hadap benda2 tak best macam ni. Ni pun still pening2 lagi tapi apa boleh buat, banyak keje nak kena settle ni sebab esok aku ada appointment dengan En.Ame +*+*~Yippie!!Clap!Clap!~*+*+

Ni pun baru je angkat kotak2 yg berat tu sebab nak kira stock. Esok nak bawa 150 bottles seasoning sauce kat dia n bagi sample frozen. Baru angkat kotak2 tu sikit dah beria-ia berpeluh menunjukkan betapa tak sihatnya aku and skang ni aku rasa nak muntah lagi..+*+*~bluwekk!!~*+*+

So, apa citer hari minggu?? Takde apa pun yang menarik, macam yg aku bagi tau lah, aku ada meeting and what not. Malam Sabtu tu masa tengah stay up buat keje bagai, tetiba rasa lapar, so aku and my youngest brother pun buatlah +*+*~Saturday Nite Food Gala~*+*+. Macam hebat je bunyinya.
We had his special maggi soup. Pas tu aku tryla goreng +*+*~Ayamadu - Roasted Chicken~*+*+ tu which turn tu be bluwekk (again??) TAK SEDAP!! Adik aku kata rasa dia macam papan +*+*~macam la dia penah makan papan~*+*+. Tapi serious tak sedap!! No offense on Malaysian products tapi ni yang buat aku tak puas hati sangat dengan produk2 tempatan ni. Appearance memang macam kelas, tapi rasa..HAMPEH!!

Disebabkan sakit hati dengan Saturday Night Food Gala tu, aku pun defrost my own home-made goldon blue and chicken chop and buat keesokkan harinya. My father came out dengan dia punya laksa.



For info actually I'm producing these products +*+*~Chicken Goldon blue a.k.a chicken 'n cheese & chicken chops~*+*+. Chicken 'n cheese ni harga dia +*+*~RM6.50~*+*+ per piece and chicken chop pulak harga dia +*+*~RM5.50~*+*+ per piece. Selain daripada tu aku jugak ada jual +*+*~chicken boxing, chicken nugget & chicken pops~*+*+. Harga dia +*+*~RM6.30~*+*+ for 1/2 dozen chicken boxing, +*+*~RM6.90~*+*+ for 500g chicken nugget & chicken pop. Kalu ada sesapa yang berminat just email me at +*+*~aimi.mukhlis@gmail.com~*+*+ & aku akan make sure your order selamat sampai ke pintu anda .+*+*~hehe..sempat iklan~*+*+

Rasa dia aku jamin SEDAP. Kalau tak sedap boleh bagitau kat aku because aku sangat mengharapkan komen yang membina. Tapi sebelum komen make sure dah beli produk aku dulu ye.

So, today aku keluar jugak rumah dalam sakit2 mcm ni dalam misi menyelamatkan kereta AVEO saya. Actually aku saje biar dekat 4 bulan tak bayar kereta tu, saje nak merasa experience kereta kena tarik so that aku taulah prosedur2 yang perlu aku lalui. +*+*~Gila kah aku?~*+*+ Agak menyesal sikitlah kan sebab kena charge extra on storage fee and tarik fee, tapi takpe, at least I got the experience! +*+*~Haha..memang gile & kamikaze keje aku ni~*+*+ Disebabkan aku berlaku sopan & ayu sepanjang perjalanan I got this as a treat from my husband.

Balik tu singgah la kat opis kejap & sempat la aku gi mencuci mata kat +*+*~Mr.D.I.Y~*+*+ dan berjaya diperdaya di sana. Aku jumpa this biscuit mirror and sikat yang penuh dengan candies and lolly-pops which is aku sangat suka and harga dia super duper murah +*+*~RM1.80~*+*+ each!

Pas tu straight pegi ke +*+*~Gerai Pemadam, Kajang~*+*+ for a late lunch. Mulanya aku rasa macam nak makan +*+*~soto~*+*+ kat situ sebab soto dia boleh tahan sedap, tapi kuah dia tak siap lagi. So, aku pun order +*+*~mee hailam & limau suam~*+*+ for me. My husband had +*+*~sotong kangkung, sate tembusu & apple juice~*+*+. Sotong kangkung tu boleh tahan sedap & my husband kata sate tembusu tu sedap. However, mee hailam tu sangatlah hampeh rasa dia, aku makan tak habis pun, siap ada rasa nak muntah sekali. Really screw my appetite!

Skang ni aku nak siapkan apa-apa yang patut untuk appointment esok, so later peeps!

0 komen: