THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 03, 2008

+*+*~Starting The Day~*+*+

Sangat best memulakan hari dengan secawan kopi. Tadi dah belasah nescafe kat rumah, skang ni kita minum +*+*~Hazelnut Coffee~*+*+ daripada +*+*~oldtown white coffee~*+*+. Sedap!! Aku memang suka kopi yg ada rasa hazelnut ni. Dulu, kalu nak beli aku selalu beli kat dealer +*+*~AMWAY~*+*+ atau +*+*~COSWAY~*+*+, tapi sekali-sekala jela. Bukan sebab apa, kalu beli selalu konpim dealer tu akan kenen2 aku supaya join MLM tu, which is aku tak soka!! But now, thanks to +*+*~oldtown white coffee~*+*+ sebab memudahkan aku dapat stock kopi jenis ni.


Hari ni still pening buat financial planning. Dah dekat seminggu mengadap benda tu. Tapi SERONOK!! Sebab bila dah start buat financial planning ni akan show how serious we're doing the business. In addition, my company ni dah nak dekat 6 bulan usia dia, which is time untuk mula hunting for loans, subsidy and what not. Lepas +*+*~MAHA~*+*+ ni kita mulakan hunting ok.
Ok la, later...back to work.

0 komen: