THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 17, 2008

+*+*~Release The Tense~*+*+

Hari ni record. Kul 4.30 pm baru masuk opis. Sah berlarutan sampai ke malam.


Pagi tadi, kul 9.30am klua terus pegi Shah Alam ke +*+*~Emstech Engineering~*+*+ settlekan projek dgn En.Syed. Pastu lepak2, sembang2, anyam2 ketupat pasal company lama, termasuk lak kisah DEBAT haritu. Akibat daripada DEBAT tu, DSAI dah kena tangkap, siap hantar komando tu tangkap dia...kasihannn.. Tulah, tak sabar menyabar, baru release tak sempat-menyempat nak reveal diri. And akibat daripada itu juga, semua jalan masuk ke KL kena road block. Tak sewkerrr...sebab ini semua mengundang jem!


Sebab nak mengelak daripada road block ni, kami ikut Subang untuk ke ofis. Nak jadi cerita, my husband boleh lak tetinggal kunci opis dia kat opis, so kenalah tunggu assitant dia sampai ofis. Sementara nak menunggu tu, terpaksalah kitorang melencong ke Sunway Pyramid..yeay!!


Sampai je Sunway, kami terus ke tingkat atas sekali. Tujuan utama sebab nak tengok movie. Ye..dah lama gila since last time I watched the movie. Tak sempat sehhh.. So, my husband suh aku pilih apa citer aku nak tengok. I chosed this....


Yeah...we watched Hellboy 2. Sebelum masuk wayang tu sempat la membuang masa and duit kat tempat game dekat dengan TGV. Mula-mula my husband main game Street Fighter (ye..dia adalah hantu game, tak macam aku), pastu dah boring dia ajak aku main game Mario Cart. Walaupun game tu tak mencabar & hanya seswai utk budak2 tadika, tapi sangatlah refreshing. 2 round jugaklah kitorang belasah main game tu. Haha..lawak gila, sambil racing kete boleh lak belasah orang la, bom orang la...so comel! Also, dia akan tangkap gambar kita dengan costume character yang kita pilih. I chosed mushroom boy, so bayangkanlah..amik gambar dengan topi mushroom kat atas kepala...muahahaha..comey kan?? Ngeh..ngeh..

Pastu, back to Hellboy II : The Golden Army. Citer dia memang fantastic. Paling aku suka bila bini si Hellboy - Liz Shermen mengamuk dengan dia boleh tak dia bom kan si Hellboy tu tapi sebab Hellboy ni sayang kat bini dia sikit pun dia tak kesah. Ye..aku suka part tu sebab boleh jadi bahan kalau aku nak mengamuk dengan husband aku nanti..hihihi...

So far, apa yang aku leh komen pasal citer ni, memang best, fantastic, superb! Rugi kalau tak tengok, oleh itu pegilah ramai-ramai ke cinema yang berdekatan SEGERA!

Enough for update today. Nak concerntrate tengok citer EZORA ni...ye I'm a drama freak.

Next time ok....

2 komen:

MOLY said...

tp ramai ckp yg citer tuh cam x bes laa kak ..

tak pe .. kita nak tunggu citer batman

ehhehe
:D

Rozelia Shariff said...

Lily.Lulu,

Hehe..ye ke?
Tapi ok kot untuk org yg dah lama gile tak gi tengok muvi cam akak neh..

Takpe, nanti dah tengok review la sket ye...
Boleh akak pujuk abang gi tengok citer tu pulak..

:P