THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 16, 2008

+*+*~The Truth~*+*+

Perasan tak lately aku jarang sangat update blog. I got a few reason for this....

1. I just moved back to my crib. Banyak keje nak kena settlekan daripada kain baju sampai kemas rumah & bil2 tertunggak. Maklumla dah dekat 1/2 tahun aku tinggalkan rumah tu. I'll blog about it later as I really miss my crib so much!!

2. Tinggal beberapa hari je lagi before MAHA. This event will be the biggest event for my company this year and this is my first time joining such event. Sangat pening ok sebab takut tak dapat persembahkan something yang memuaskan hati. Pas tu tak tau apa nak buat. Pening..pening...

3. Lagi pening aku nak pikir macam mana nak jadi kaya. Skang ni budget sangat tight and I need to start builiding up stocks. Takut jugak kalau tak dapat sediakan stock yang mencukupi untuk MAHA nanti, which is so pening ok!! Kalau tak cukup, macam mana agaknya nak buat?? Pastu baaaaaanyak lagi benda yang tak settle lagi. Packaging la, gerai layout la...and what not. Seramnyaaa...

4. Bila dah jammed sangat buat aku malas nak buat apa-apa. I need a rest or else aku akan meroyan and mengamuk sakan and my husband akan menjadi mangsa which at the end of the day I will feel sorry for him tapi esok aku buat lagi...muahahaha..

Ok, enough!!

0 komen: