THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 02, 2008

+*+*~Finally (^v^)~*+*+

Hari ni aku kena seret dengan husband ke ofis. Nearly 2 weeks aku tak masuk opis. Last week, sibuk dgn event kat Melaka, and week before kena prepare all the +*+*~chops-chops~*+*+ to bring there. Tapi, bila kena heret masuk opis,bukan aku wat keje pun, tadi main game kat +*+*~MEEZ~*+*+ pas tu update blog. +*+*~Haihhh..bila la nak insaf ni???~*+*+

Let us blame the PMS!! Dan aku tgh sakit perut sgt ni. Nak hilangkan sakit perut kenalah kita update blog +*+*~wink!wink!~*+*+

Actually, aku nak bagitau, finally aku dah jumpa balik pencil case aku yang hilang tu. +*+*~Yeay!!Clap!Clap!~*+*+ Rupanya aku tertinggal pencil case tu kat opis. Masa aku amik tadi dah terbuka, apa yang hilang aku tak sure lagi. Takpela, kalu ada yg berminat nak amik isi dia tu kita kira sedekah je la, yg penting memory card holder aku ada lagi.

So, next entry aku update pasal +*+*~Fig & Olive~*+*+ ye. Tu pun yang mana aku ingat lah. +*+*~I'm having memory lost syndrome, remember??~*+*+

0 komen: