THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 04, 2008

+*+*~Happy Friday!!~*+*+

Hari ni seharian aku tak masuk opis. Just pegi around office area je sebab my husband ada urusan kat bank. Lepas tu..kami pusing,punya pusing, punya pusing...boleh tak ofis aku tu kat tempat yg sgt congested, sampai parking pun takde. Baru2 ni DBKL dah letak mesin bayar parking tu area situ and berkuatkuasa parking kena bayar sampai kul 10 pm!! Which is..what the hell?? Minyak naik, DBKL pun giat nak cari makan...+*+*~haihhh..~*+*+

So, sebab kitorg nearly habiskan minyak sebab pusing cari parking, last2 my husband kata +*+*~takpelah, kita pegi MINES je~*+*+.Yippie!! Ingatkan another shopping session, rupanya...aku terlupa pasal FOODEX exhibition. So, kesanalah kami menuju.


Exhibition ni overall tentang food processing & packaging. Taklah besar sangat exhibition dia, few booths and mostly showing about food processing & packaging process. Aku ingat nak cari packaging manufacturer, rupanya that industry tak masuk pulak. So, kami just tengok2 machine, asking the rough cost so that bolehlah masuk dalam costing nanti. +*+*~We plan to start the frozen foods manufacturing by end of this year, remember?~*+*+

Dah abis pusing2 kat sana, and sementara menunggu his assitant fetch him around that area, kami pun bergerak ke +*+*~The South City Plaza~*+*+. Building ni dekat je dengan +*+*~The Mines~*+*+, macam seberang jalan je, or should I say seberang highway..hehe.. Actually, aku nak pegi makan kat +*+*~Ayamas~*+*+ as I'm really craving for the nasi ayam. Tapi, bila sampai je kat sana, punyalah terperanjat aku dibuatnya..no more +*+*~Ayamas~*+*+ outlet..and banyak sangat kedai2 yg dah tutup. Teruk gile keadaan tempat tu. Dulu, macam ok sikitlah..boleh tahan meriah nya. Dulu, ada +*+*~Parkson Grand~*+*+ kat situ..lebih memeranjatkan..+*+*~Parkson Grand~*+*+ pun tutup!! Tapi sebab dah masuk and dah amik ticket parking pun, kitorang masuk jelah lat situ and having late lunch at +*+*~Marrybrown~*+*+ Yang ni pun satu hal, dulu kalu pegi +*+*~Marrybrown~*+*+ aku SUKA makan chicken porridge dia, tapi bila aku order yg kali ni, sungguhlah mengecewakan sebab ayam dia dahlah carik halus2, pastu sikit sangat dia letak. Nak harap ikan bilis & bawang goreng je yg banyak..sungguh MENYESAL ok!! My husband order Tower burger, which is burger dua lapis, lapisan atas dia letak chicken fillet and belah bawah chicken burger. Menu yg ni kira ok sikitlah. And ice lemon tea for him & strawberry for me. +*+*~AMPUN!! Aku baned (ye ke eja macam tu?) SCP!! Dah macam bangunan tinggal rupa dia..~*+*+

Then his phone rung, assistant dia sampai, kiss him goodbye and I made my way home. Sampai rumah, aku pegi PENGSAN dulu. Tak tau apesal, aku rasa macam peeeeenattt sangat!!
Bangun tido, mandi2 then turun bawah and this 2 bunnies are waiting. My eldest brother is staying at our house for a while as my SIL is warded at Putrajaya Hospital atas sebab..atas sebab...ntah aku pun tak berapa pasti. Ini 2 orang budak ekk..memang SUPER NAKAL, tak macam Ain & Nani. Maybe sebab diorang ni sepasang, yang another pair tu dua-dua pompuan. Tapi, sape nakal kita SEBAT je..tu lah ubat dia..+*+*~Ye...kami memang KEJAM!! Muahahaha!!~*+*+
Hari ni hilang sikit kesengalan aku sebab aku dah berjaya call En. Ame. Rupanya dia still kat Perak, no wonder aku call banyak kali asyik tak dapat je. Dah arrange appoinment on next Tuesday, so, kena concerntrate kat keje baliklah. This is the chance for us to expand our frozen foods manufacturing! Tapi, sampai hari ni aku tak habis lagi dengan cerita Financial Planning tu..cerita pasal duit la deyy..mana boleh main-main.
Ok..ini je update hari ni. Sekali gus ye daripada pagi sampai malam. So, sila baca sampai lebam +*+*~miahahaha!!!~*+*+

2 komen:

MOLY said...

kita tatau pun akak dok kat area kajang
kalau tau leh gak jumpa kan
leh makan2 skali
next time bleh laa kak
:)

Rozelia Shariff said...

My Dear Lily,

Orait,orait...
Tapi kat Kajang ni harap sate jela..
Ada lagi satu tempat mkn kat +*+*~gerai pemadam~*+*+ sebelah Courts..ok gak makanan kat situ...