THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 02, 2008

+*+*~I'm Missing You~*+*+

Lately my husband ALWAYS come back home late at night. Kekadang sampai pagi baru balik. Sometimes I tried to understand, tapi bila dah SENGAL mula la aku buat spekulasi yg bukan2..+*+*~Jahatnya!!~*+*+

I just read +*+*~this entry~*+*+ dan buatkan aku terpikir +*+*~ye tak ye jugak ek? Nape kita kawin dgn org yg jauh berbeza dgn kita??~*+*+ Bukan la aku ni nak pertikaikan ketentuan Tuhan, tapi, saje, last entry for tonite and feel like I'm missing my husband so much! +*+*~sob!sob!~*+*+


Actually, kisahnya aku tak sempat pun nak bercintan-cintun dgn husband aku ni. We just met for about couple of months and straightly decided to tie the knots. Gilakah?? Atau adakah kami terlalu gelojoh?? +*+*~Ngeh,ngeh!~*+*+


Bukan aku tak pernah ada pakwe dulu. Adaaaaa. Husband aku pun ada makwe gak. Dia lagi gila, dekat 5 tahun bagi komitmen. Aku ni lain la citer, bercinta dgn org lain, tapi gi dating dgn org lain. +*+*~Gile bitch!~*+*+ Aku memang jenis yg sgt cepat bosan, especially bila ada sikit hal aku tak berkenan, mulalah aku cari jln mcm mana nak dump itu org. Ye, aku memang jahat!


Berbeza dgn my husband. Dia ni memang jenis setia habis. Gila! Dia citer dia penah naik moto sampai JB semata-mata nak jumpa awek kat UTM. Itu adalah keje gila!


Pastu, aku ni gila blogging. Kalau boleh semua benda aku nak blog kan. Tapi my husband tidak. Komputer ni macam nyawa dia. Bagi dia blogging ialah buang masa. Kalu nak keje dgn komputer biar keje yg mendatangkan duit!


Aku suka membaca. Every month aku boleh spend up to ratusan RM sebab nak beli buku. But my husband tidak begitu. +*+*~Apa susah2 nk beli. Kat internet kan banyak, download aje~*+*+ katanya.


Tapi tulah. Itu yg dinamakan JODOH kan. And I'm proud having him as my better half +*+*~eventho sometimes I feel like I'm living with a stranger. Tu semua symptom "short term memori lost"~*+*+ He always try to cheer me dan selalu cuba memahami aku walaupun aku ni sarcastic, panas baran, kuat mengamuk dan sebagainya.


+*+*~I love u so much my bubu!~*+*+





Hope that we'll be together forever! +*+*~Mood jiwang tgh mlm~*+*+

0 komen: