THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 03, 2008

+*+*~Ke Mr DIY~*+*+

Aku baru je masuk opis balik. Tadi pegi ke Mr DIY jap. Kedai ni dekat je dengan opis aku, sebelah +*+*~Hailam Kopitiam~*+*+ tu. Actually, kedai ni kedai hardware, tapi lately banyak betul dia jual benda2 kiut n harga dia pun murah-murah belaka. +*+*~Gila! Keje tak buat, dari tadi asyik update blog, buat photoscape, jalan2..apa nak jadi la..haihhh..~*+*+

Actually, aku pegi sana sebab nak beli loofah baru for us. Tapi, bak kata my friend Hanna, selalu je kitorang terpedaya bila masuk kat kedai ni. Kan aku dah kata tadi, lately banyak benda2 yang comey2, kiut2 & murah2 yg diorang jual kat situ.

Masuk je, aku ternampak word games for children tu. Teringat pulak aku tak bagi apa-apa kat +*+*~cik Ain Nabila~*+*+ masa birthday dia ari tu. So, aku angkat dua set word games tu, kena beli extra sebab hadiah + interest +*+*~chaitt!!mcm hutang ceti lak..~*+*+ Harga word games tu +*+*~RM7.90 & RM10.90~*+*+ sahaja. Pas tu, round2 la sekitar kedai, saja nak cuci mata. Amik la loofah tu, harga dia +*+*~RM1.50~*+*+ each. Rupa loofah tu mcm +*+*~CHUZZLE~*+*+, cuma dia tak de mata je. Pink colour for me, blue color for my husband. Saje aku try beli jenis yang macam ni, nak tengok berapa lama dia boleh tahan.

Pastu, pusing2 lagi, terjumpa patung rabbit 2 ekor tu. Memang aku cadang nak beli benda2 gantung ni, nak letak kat my new handbag, tetiba terjumpa rabbit comey ni. Harga dia +*+*~RM6.50~*+*+ sepasang. And tetiba terjumpa benda ni.

Hari tu ternampak benda ni kat blog +*+*~Julia Honey Shake~*+*+. Hehe..memang kiut! Dia tulis +*+*~Dongkin Donuts~*+*+. Tape dispenser dia pun gambar donut. +*+*~Julia~*+*+ beli harga dia +*+*~RM2~*+*, tapi aku dapat kat sini harga dia +*+*~RM2.50~*+*+. Kenaikan harga sebab minyak naik kott..haihh..+*+*~sob!sob!~*+*+
Ada satu lagi benda yg aku nak beli kat situ. +*+*~Giant Calculator~*+*+. Kat kedai ni harga dia murah +*+*~RM14.90~*+*+. Dulu aku penah jumpa kat kedai dalam +*+*~MV~*+*+, tapi harga dia mahal sangat...dekat +*+*~RM50~*+*+ tak salah aku. Nantilah..apa kata kita pow sang husband +*+*~hihi~*+*+
Dan lagi satu, aku dah gila sangat nak edit gambar guna +*+*~photoscape~*+*+ tu. Ni yang semangat nak amik gambar banyak2 ni... +*+*~ngeh!ngeh!~*+*+

0 komen: