THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 05, 2008

+*+*~develish's kitchen~*+*+

Kalau ada sesiapa yg dah mengikuti perjalanan aku selama ni, mesti dia noticed yg previously aku ada +*+*~BANYAK~*+*+ blog untuk diuruskan. However, +*+*~satu blog~*+*+ nie private blog, which is suka hati akulah nak update ke tak. +*+*~blog ni pulak~*+*+ dah migrated +*+*~kat sini~*+*+ for good. +*+*~blog ni~*+*+ aku dah tutup for good jugak. So, there's +*+*~another blog~*+*+ yg masih berfungsi sehingga ke hari ni, because kat situ lah my main addiction +*+*~FOODS!!~*+*+

So, today, selepas agak terer sikit guna +*+*photoscape~*+*+ aku pun edit gambar2 semua yg kitorang dah buat food testing, belajar masak n what not so that aku boleh masukkan dengan gembiranya kat blog tu. So, lepas ni harapnya makin ceria lah blog tu and ada chance la aku nak share recipe dengan readers +*+*~Cerita Dia & Aku~*+*+.


Nanti kalau senang2, lawat2 lah kat +*+*~blog ni~*+*+ ye. Insya-Allah, kalau takde aral melintang aku akan createkan cook book kat blog ni.

+*+*~Enjoy Eating!!~*+*+

0 komen: