THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 03, 2008

+*+*~Tagged by Haze Dazed~*+*+

I've been tagged by +*+*~Haze Dazed~*+*+. Sorry +*+*~Madame Haze~*+*+! Lambat gile aku wat nko nye tag ni sebab tengah arrange rumah baru aku ni, baru best nak buat tag kan??? +*+*~wink!wink!~*+*+

So here are the rules...

* Link to the person that tagged you and post the rules on your blog.
* Share seven random and/or weird things about yourself.
* Tag seven people at the end of your post and include links to their blogs.
* Let each person know that they have been tagged by leaving a comment on their blog.


+*+*~7 random and/or weird things about yourself~*+*+

Macam susah je...sebab aku ni bukan jenis yang suka reveal pasal diri sendiri, tapi sebab dah ada permintaan, kenalah penuhi permintaan tu kan???

+*+*~ Random & weird thing #1~*+*+

Aku tak suka amik gamba sendiri! Kalau boleh, biarlah gambar tu takde +*+*~aku~*+*+ kat dalam dia. Sebabnya, aku dah +*+*~super overweight~*+*+ skarang! So, kalu nak aku ada dalam gambar macam dulu2, biar aku jadi vouge dulu..hehe..

+*+*~Random & weird thing #2~*+*+

Aku seorang yg sangat pelupa! Selalu aku "hilangkan" barang sebab aku lupa aku letak kat mana. Kadang2 tengah sembang2 pun aku lupa apa yang aku nak cakap seterusnya. Weird huh??!! Tapi..itulah dia aku..+*+*~hehe~*+*+

+*+*~Random & weird thing #3~*+*+

Aku suka benda2 kiut. Orang yg kiut2 pun aku suka!

+*+*~Random & weird thing #4~*+*+

Org nampak aku ni mcm samseng, tapi sebenarnya aku ni sangat fragile inside. BUT, am always avoiding myself from crying in front of people. Dulu masa kat tempat keje lama, kalu aku kena marah dengan boss, aku buat muka tegar & keras kepala depan dia. Tapi, lepas tu, pelan2 aku blah masuk toilet, nangis puas2! +*+*~hihi...gila keji~*+*+. Skang ni pulak, kalu aku tak puas hati dengan my husband, aku akan nangis sebelum tido, masa dah tutup lampu +*+*~tapi, kena make sure dia ada kat sebelah~*+*+. Bila dia tanya kenapa, aku jawab dengan air mata je. Saja psycho dia sket..+*+*~keji kuasa 2~*+*+

+*+*~Random & weird thing #5~*+*+

Aku tak reti nak deal dengan org dlm telefon. Eventho the fact is org tak nampak pun muka kita dalam telepon tu, tapi aku selalu assume org tu kenal aku. Padahal boleh je menyamar jadi cik Kiah ke, cik Leha ke. My mother lagi best, dia penah menyamar jadi +*+*~NENG~*+*+ sebab malas nak jawab telepon.

+*+*~Random & weird thing #6~*+*+

Aku ni seorang yg berpandangan jauh +*+*~ecewahhh~*+*+. Ehh..seriously! Sebelum aku buat sesuatu benda tu, aku suka bayangkan sejauh mana aku nak usahakan benda tu. And the most important thing is apa yang aku bakal usahakan tu mestilah bawa kebaikan kepada alam semesta +*+*`wink!wink!~*+*+

+*+*~Random & weird thing #7~*+*+

I love make-ups especially lipsticks! Kekadang aku boleh beli sebulan 2-3 batang lipstick baru tapi amik masa bertahun nak habiskan. Tapi tu dulu sebelum kawin la, skang ni my husband paksa aku habiskan dulu koleksi lipstick yang ada baru dia akan belikan yang lain.

+*+*~Madame Haze~*+*+ aku dah setlle kan tag nko. Aku tak nak tag sesapa sebab aku sendiri mencungap nak habiskan tag ni. +*+*~Nasib baik ko bagi aku 7 je, kalu 7 puluh, koman-koman mau 3-4 tahun aku nak siapkan..;P~*+*+

0 komen: