THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


July 14, 2008

+*+*~Emo Freak~*+*+

Ye..hari ni aku sangat-sangat EMO!

1. Semalam kitorang ada buka gerai kat Shah Alam sempena karnival sukan Proton. Masa tengah kemas2 nak balik hujan turun lebat gila. So, bila dah sampai rumah unload barang sume, aku terus pengsan sebab penat sangat so aku tak check barang2 yang dah selamat di-unload-kan tu. Beru kejap my mother call, bising2 bagitau burner dah hilang 1. Argghhhh...aku dahla tengah pening ni, tetiba bising2 sebab benda kecik je yang hilang. Do you expect me to come home and find that thing??herghhh...

2. Tengah pening dengan partner JV ni. Hari tu janji nak produce product untuk KAMI sahaja, suddenly ada 3rd party yang nak penetrate 10k market, terus diorang berpaling arah kat investor yang tu and cuba berbuat jahat kepada KAMI. Oh tidak..this is our business so we need to secure our market.

3. Seharian argue dengan my husband sebab aku tak sabar menyabar nak buka kilang frozen foods by end of this year tanpa secure market dulu. Peningla dengan dia ni...kata nak cepat jadi kaya, hari2 bising2 bila aku nak bawak balik duit, tapi bila aku dah beria-ia nak bawak balik duit berjuta-juta dia suruh tangguh lak dulu. Kompius la...apa la yang dia ni nak sebenarnya??

4. Stress gila! MAHA lagi 28 hari je, banyak benda yang belum settle lagi. Dahla modal dah tinggal sikit, nak kena build up stock product lagi, nak allocate untuk marketing lagi...peningla..sape la yang nak tolong aku di kala aku betul-betul perlukan pertolongan ni???

+*+*~herghhhh...susah betul nak jadi kaya ni ye..~*+*+

0 komen: