THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


December 31, 2008

+*+*~2 Hari Lagi~*+*+

Saya rasa macam nak sangat update blog malam ni. Ada banyak perkara bermain di fikiran dan yang paling penting sekali Resolusi Tahun Baru!! Tetapi, saya merasa sangat mengantuk sekarang ini dan apa bermain di kepala saya hanyalah bantal dan tilam empuk saya.

Mungkin esok saja. Macam mana pun esok pagi saya akan balik ke Melaka, sang suami telah mula merindui ibundanya. Petang saya akan balik semula ke KL dan malam itu saya akan pergi "bekerja" kerana saya yakin ramai orang akan keluar pada malam itu dan peluang saya akan terbuka luas.

Jadi dalam kesempatan ini saya mengucapkan "Selamat Tahun Baru", sudah siapkah resolusi 2009 dan sudah bersediakah kita untuk berubah dan menghadapi ujian yang lebih getir pada 2009?? Tepuk dada, tanyalah diri...bersediakah kita??

Salam Tahun Baru

aimi.mukhlis
http://ceritadiadanaku.blogspot.com

2 komen:

^aNgRiAni^ said...

Salam tahun baru...nanti kita exchange link yer...:D

Rozelia Shariff said...

^aNgRiAni^

Hellew...salam tahun baru..
okey...no problem my dear..

:)