THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


December 27, 2008

+*+*~Towards The End Of Year~*+*+

Tinggal kurang lebih 4 hari lagi sebelum berakhirnya 2008. Semakin hampir penghujung tahun, saya semakin sibuk mengejar penghabisan tahun dan menyelesaikan perancangan untuk tahun hadapan. Dan, semakin banyak seminar yang perlu saya selesaikan sebelum penghabisan 2008. (Tapi, saya masih ada masa untuk berblogging..hihi..)

Esok, saya akan melalui satu lagi seminar besar. Lebih ramai peserta dijangkakan dan there will be a lots of funs! Dan penghujung tahun ini juga akan menyaksikan saya memulakan langkah baru dalam bisnes saya, dengan bantuan dan sokongan rakan2 yang baru dan saya yakin inilah peluang yang perlu saya ambil. Sekiranya saya melepaskan peluang ini, mungkin peluang keemasan seperti ini tidak akan datang lagi kepada saya. Great opportunity never comes twice!

Dan banyak nota2 seminar perlu saya salin semula. Saya perlu menyelesaikan semuanya sebelum bermula tahun hadapan kerana apabila banyak cuti bererti lebih banyak peluang keemasan saya. Saya perlu mengaut semua peluang yang ada dan saya yakin saya boleh melakukannya!

Tinggal kurang lebih 4 hari saja lagi. Kalau saya tak selesaikan semuanya sebelum berakhir tahun 2008 ini dan membawa perkara2 yang tertangguh ke tahun hadapan bererti saya belum cukup bersedia untuk menghadapi tahun hadapan. Oleh itu, semua pekerjaan untuk tahun ini perlu diselesaikan sebelum bermula 2009 kerana apabila bermulanya 2009 bermula bererti saya akan mula membuka lembaran baru dengan lonjakan berserta momentum yang sangat hebat.

2009, wait for my resolution!

0 komen: