THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


December 17, 2008

+*+*~Gilakah?~*+*+

Baru sekejap tadi saya menerima panggilan daripada satu company yang berpengkalan di Canada dan mereka menjemput saya ke sesi temuduga pada hari Isnin depan. Bila saya dengar dan tenung2 balik memanglah macam best sebab multi-national company, with friendly working environment, letak kat belakan Pavilion pulak tu. TAPI, job yang dia offer kepada saya adalah di luar bidang saya - Executive, Land Management dan berkaitan dengan Land Banking.

Gilakah kalau saya terima jawatan ini? Mesti saya tak tau nak buat apa sebab saya tak pernah involve dengan real estate and what not. Aiyoh..susahlah ini macam.

Takpe, saya dah ada office baru kat Jalan Raja Chulan. Rasanya saya tak pergi kot ke sesi temuduga tu.

Tengoklah macam mana.

0 komen: