THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


December 04, 2008

+*+*~She Made It to 13th!!~*+*+

Hari berganti hari, minggu berganti minggu, finally my baby reach to 13th weeks!! Give her a big hand. +*+*~Clap!Clap!~*+*+

Alhamdulillah, setakat ni takde masalah kritikal yang saya alami (seperti dulu). Cuma sakit2 abdomen, sakit pinggang dan tak lalu makan sangat lah! Cuma yang saya perasan buat masa ni saya suka makan ayam goreng, tapi bukan ayam goreng KFC, McDonald atau yang sewaktu dengannya. Saya suka ayam yang digoreng dengan kunyit sahaja, plain gitu. Kalau dapat yang macam tu, makan dengan nasi + kicap dah cukup membuka selera saya.

Dan lebih menggembirakan saya lagi, minggu ni merupakan minggu terakhir untuk first trimester yang membawa erti semakin berkurangan risiko keguguran. I'm proud of my baby because she successfully make it to 13th!! Dan yang paling best sekali, my baby taught me a lot especially on human phisiology, psychology, nutrition, etc.etc. Kalau sebelum ni saya memang sangat fail tentang benda hidup ni sebab saya tak pernah belajar biology daripada sekolah menengah lagi. Kali terakhir saya belajar biologi dalam subjek sains masa tingkatan 3, tu pun bila masuk bab biologi saya akan escape kelas sains..hohoho.

Maaf ye dalam entry yang lepas saya sangat marah dan melepaskan kata2 yang kurang enak dibaca. Saya memang geramlah dengan itu perempuan tua, dia rasa dia kaya, bukan main sombong dan bongkak lagi. Saya baru test sikit, belum lagi saya test kau-kau punya. Saya ingatkan dia baik, tapi betullah kata bijak-pandai, don't judge a book from its cover. Nampak je macam baik, hati dia...Masya Allah... Tapi takpelah, let by gone be by gone, saya tak nak teruskan bisnes dengan dia. Saya tak ralat hilang customer macam tu dan Insya Allah saya akan invest dalam satu cabang bisnes yang baru yang saya dah nampak cahayanya. Nanti saya share di sini.

Saya rasa saya akan keep on updating blog hari ni sebab saya takde keje nak buat hari ni. Suami saya minta saya rehat saja kat rumah sebab dia ada kerja di luar. Bermakna saya tak perlu ke ofis. Nasib baik rumah mak saya ada internet, jadi bolehlah saya bertenet seharian..hohoho.

0 komen: