THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 23, 2008

+*+*~Takde Tajuk~*+*+

Actually, tak tau nak letak tajuk apa. Ari ni agak awallah masuk ofis, pukul 9.45am dah tercongok kat kedai makan Kinrara for breakfast. Saya telah memakan 2 keping capati+kari daging+ayam goreng+teh tarik dengan jayanya. Apesal ntah tekak ni tetibe rasa nak makan makanan2 sebegitu lak pagi ni.

Suppose that kul 11 am dah tercongok lak kat KKB, further discussion dengan production side. Apa kita nak check ye...let see...capacity planning, stock level, workers availability, quality level, etc.etc. Hmm..I should prepare the meeting minutes firstlah, tapi boleh tak aku pegi update blog ni...sheishhh...

Macam nilah bila takde P.A. Dulu masa keje kat tempat lama, assistant aku yang siapkan semua bila nak pegi meeting. Ni dah gatal nak running sendiri, dan tidak mampu sempat untuk hire PA, so nak pegi meeting semuanya kena prepare sendirilah. Kalau tak nanti, sah masuk meeting jap lagi director akan men-tiow aku tanpa penghujung dunia.

By the way, semalam dah buat administration planning. So, organization structure pun dah buat. Bila present kat director he seems quite satisfy. Tapi kena detailkan job scope lah. Dengan ini saya mengumumkan, there'll be a lot of vacancies in our company, and jawatan2 ini akan dioffer kelak, once our loan is approved lah. Kalu tak sape nak bayar gaji pekerja oiii..

Oklah, oklah..asyik tersangkut kat blog ni je. Banyak keje tertangguh ni. Nanti2lah jap lagi aku sambung update.

2 komen:

MOLY said...

selamat bekerja akak ..
xde PA ??
haa .. saya boleh jugak jadi

heheheh
:P

Rozelia Shariff said...

lily.lulu,

boleh2...takde masalah...
nampak gaya adalah geng pegi William selalu nih..hihi..

;P