THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 07, 2008

+*+*~Penawar Luka~*+*+

Tadi lepas makan kat Kopitiam kat bawah ofis ni, terus aku gi singgah kat +*+*~Mr.DIY~*+*+ kat sebelah kopitiam tu. Hajat asal nak survey harga railing sebab my husband dah berbunyi ajak pegi tengok langsir petang ni. Kami taklah bercadang nak pasang railing yang fancy2 tu, pasang railing aluminum biasa tu pun takpe. Yang penting rumah kami berlangsir.
Survey punya survey, tetiba aku terbeli benda ni for myself.


Hehe...suka! Sebab mousepad ni kiut!! Pas tu ada wrist holder lagi. Harga pun taklah mahal sangat, RM6.50 sahaja. Lepas ni aku dah boleh pakai mouse pad yang selesa. Taklah macam sebelum ni, mouse pad aku boleh jadi apa saja - kertas a4, envelope, buku, yellow pages - u name it. Sungguh tak berdisiplin!

Instead of that, aku juga membeli benda2 ini.



Ini dinamakan fridge magnet. Aku suka kumpul benda2 ni. Skang ni nak start baliklah mengumpul ini FM. Yang ni aku beli bentuk bag. Aritu ada juga jumpa kat blog orang FM bentuk cokelat - hersheys la, snickers la - will find it later, bila ada masa. Ari tu masa pegi kat the Curve ada aku beli FM bentuk Woody & Buzz (from Toy Story), tapi yang tu aku letak kat fridge mak aku. Nanti nak cari lagilah sebab surely FM ni akan menjadikan fridge kami lebih cantik & comel sekali.

Ye, ini dinamakan penawar luka. Maklumlah, hajat nak beli langsir tak tercapai2 sampai la ni. Nanti kita cari penawar2 luka yang lainlah.

Tata...

2 komen:

missy dullness said...

beb,
sori lah tak dapat jumpa hari tu.. takde rezeki, and takde rezeki jugak aku merasa and bawak seasoning ko balik sini.

takpe, next year ada.
nanti aku belikan fridge magnet utk ko ek..? ;p ;)

Rozelia Shariff said...

missy dullness,

Takpe beb, there always another time,

and am waiting the FM from u, pastikan ia adalah benar2 comel & menawar hati yang luka..haha..ayat org tak malu..

:P