THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 22, 2008

+*+*~Cari Duit Melalui Blog? Part 2~*+*+

Haha...katakanlah apa yang kamu mahu katakan... Aku memang tengah mood TAMAK skarang ni!! Muahahaha!!! +*+*~evil sungguh bunyi gelaknya~*+*+

Semalam setelah terjumpa dengan +*+*~pro-affiliate~*+*+ application, tetiba aku terpikir kan. Daripada aku dok sibuk tulis blog tapi tak memberi apa2 faedah pun kat aku, baik aku letak something yang boleh bagi manfaat kat aku +*+*~so that my husband pun taklah bising sebab keje aku separuh hari asyik dok update blog je..hihi..~*+*+. Jadi dengan jayanya aku telah menginstall widget +*+*~advertlets~*+*+ dan juga +*+*~nuffnang~*+*+ yang selama ini telah kuabaikan kehadirannya...sheishhh... Dan melalui 1 blog cari duit juga +*+*~aku lupa link dia, nanti aku letak kat sini~*+*+ aku telah belajar sikit2 taktik macam mana diorang mencari duit tanpa perlu keluarkan modal, tapi perlukan MASA sahaja. Caranya, cuba buat satu e-book tentang apa saja, publish kat web dan guna affiliate system. Dah ramai orang buat business ni and kalau siapa yang pandai dan kreatif PASTI akan mendapat pulangan yang lumayan. Macam Jutawan Internet Irfan Khairi tu...dia pun start dengan business macam ni juga...and kat oversea yang teknologi internetnya dah tak boleh disangkal lagi..benda macam ni memang dah bersepah2 dah. Jadi, kosekuennya, aku juga akan belajar untuk buat satu e-book yang boleh bagi manfaat kat masyarakat...and am still learning on it.

However, sebelum projek jutaan ini dapat diteruskan, aku kena settlekan +*+*~Arvore Cold Case~*+*+ punya base dulu. Target aku by next year dah boleh jalan fluently, sistem pun start smoothing sebab aku ada 6 months je untuk train staff sebelum aku berlibur panjang...hehe.. :P Bila Cold Case punya progress dah nampak kemajuannya, baru boleh buat internet marketing ni yang PASTINYA tak terbatas market segmentnya. Also, barulah projek e-book aku boleh berjalan.

Skang ni aku tengah build up 1 blog kat wordpress, tapi blog ni more ilmiah lah, takde la mengarut bagai macam kat sini kan, focusing on +*+*~Foods Of Joy~*+*+. Nak tau apa dia, nanti bila dah siap sikit aku reveal kat sini ok. So...tungguuuuu.

So now, have to back off. Banyak keje tak siap lagi ni. Will update more later.

+*+*~Happy Working~*+*+

0 komen: