THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 06, 2008

+*+*~Not In Mood~*+*+

Apa kena ntah dengan aku hari ni. Semuanya serba tak kena. Dah masuk opis pun takde selera nak buat keje. Bencilah macam ni.

Actually aku sakit hati deal dengan orang melayu ni. Kalu nak bisnes, buatlah cara nak bisnes. Ni tak, hati besar nak bisnes, tapi bila sampai masa cuti raya, mulalah lupa diri. Sakit hati tau! Tadi masuk je opis aku terus call supplier kordial dengan harapan dia dah startla operation dia, tapi, HAMPEH! Boleh tak kedai tak buka lagi? Bila aku tanya bila nak start operation boleh tak jawapan dia "Botol tak sampai lagi lah, macam mana makcik nak buat". Makcik...boleh tak makcik telefon supplier botol tu suh dia cepat sikit. Kalau makcik buat tak port je tu pasal jadi macam tu...

Patutla 12 tahun makcik buat kordial, kedai makcik besar "tu" je....

Yang buat aku sakit hati sangat ni, orang melayu ni tak serius buat bisnes. Main2! Bila dah dapat untung sikit, mulalah dia bunyi...."Cukuplah tu...dah boleh cover makan-pakai kita anak beranak...tak baik tamak2 ni".. PUII!!

Bosanlah! Kena tang customer lak, buat order bagai nak rak, tapi tang payment...punya liatnak settle. Memang PUII la!!

Dahla, cukup emo aku ari ni. Skang ni aku nak duduk diam2 tamau buat apa2...

2 komen:

MOLY said...

jangan mare2 kak ..
hari isnin nih
tp mmg la kan
isnin monday blues ajo

take care akak !!
bila nak jemput saya merasa masakan akak yg sedap2 tuh

:D

Rozelia Shariff said...

lily.lulu

hehe...emo sket la yang sebab banyak keje tergendala...

Insya Allah, kalu pintu rumah dah terbuka nanti akak jemput ye...