THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 21, 2008

+*+*~Cari Duit Melalui Blog??~*+*+

Should I say +*+*~side income~*+*+. Kisahnya macam ni, masa aku tengah dok sibuk check email pagi tadi, tiba2 tersangkut kat satu iklan ni, which I found sangatlah bagusnya. Sekali sekala try benda baru apa salahnya ye tak??

Actually, am alert with this affiliate system, especiallu Nuffnang. Cakap, blog sape yang tak serve nuffnang? +*+*~Kecuali blog aku..miahahaha~*+*+. Normally, siapa yang ada blog mesti serve nuffnang punyalah. Just that, nuffnang ni susah sikit sebab kalau nak jadi servant dia kena ada banyak traffic ke blog kita. Kalau kena blog aku yang hanya aku sebagai pengunjung setia, kan ke parah namanya.

So, bila terjumpa affiliate system ni, aku rasa its better if I try. Lagipun, semua registration adalah PERCUMA. Siap boleh dapat e-book lagi macam mana nak jadi affiliate yang berjaya. Kalau nak tau lebih lanjut, bolehla lawat ke rahsia-pro-affiliate.com. Manalah tau ada rezeki, boleh dapat side income yang melimpah ruah...hihi... Boleh jugaklah buat cover duit minyak ke, bil telefon + elektrik + air ke.

Ok, now back to work. Aku tengah sibuk nak siapkan next year planning ni. Of coursela business plan kena setup baru. Nak kena mengadap MARA dan konco-konconya sebab nak minta budget untuk run business tahun depan. So, wish me luck!




0 komen: