THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


October 07, 2008

+*+*~Back to the Crib~*+*+

Betapa rindunya hati ini pada rumah yang terchenta...ewah...

Tadi pagi angkat bungkus daripada rumah my parents terus balik ke rumah kami kat Puchong. Gila lama tinggalkan rumah tu. Tak salah aku sepanjang bulan Ramadhan hari tu dekat sebulan gak lah aku tak duduk kat sana. Tapi, sebab projek kat sana dah settle, aku balikla semula ke syurga kami.

Tapi satu benda je yang tak tercapai kat hati lagi. Aku belum dapat lagi beli langsir untuk syurga kami tu. Dah dekat setahun aku duduk kat situ, memang belum pernah pasang langsir lagi. Maklumla, duduk kat situ macam main2, kejap duduk, kejap tak. So, sebab rumah selalu tinggal, takdelah aku nak hias rumah beria-ia. Tapi rasanya macam nak start serious balik duduk kat sana...gilo...

So malam ni aku nak basuh baju yang bertimbun-timbun tu. Tadi dah beli sabun, softener & clorox for colour kat kedai runcit Ban Kah Chai. Jadi ada semangat sikitlah nak buat keje rumah. Pastu nak kemas apa2 yang patut. Maklumla dah lama tinggal rumah tu, nak harap adik aku yang duduk kat situ sekali alamatnya...jangan harap.

By the way, aku dah jumpa supplier kordial lain. So makcik, bersiap sedialah untuk tutup kedai lepas ni....muahahahaha!! +*+*~gelak evil~*+*+

Now, back to work.

Tata...

0 komen: