THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


January 30, 2009

+*+*~Someone Is Acrobating & Kick Boxing~*+*+

Kalaulah perut saya ni transparent...mesti saya dapat lihat dengan jelas apa yang berlaku malam tadi. Bayangkan, saya boleh melelapkan mata apabila jarum jam menunjukkan lebih kurang jam 5.30 pagi. Semua ini disebabkan ada seseorang telah melakukan aksi akrobatik & kick boxing di dalam perut saya.

Apa yang saya perhatikan, baby saya akan menjadi sangat aktif pada waktu petang sehingga malam dan membawa ke dinihari! Kadang2 sewaktu saya sedang membaca buku, dia akan mula membuat aksi2 akrobatiknya dan apabila saya pegang di bahagian yang saya rasakan pergerakannya, dia akan berhenti. Tetapi apabila saya melepaskan usapan saya, dia akan menendang dengan sekuat-kuatnya. Ye, ini budak tak boleh tengok mama dia senang. Dan dia adalah sangat aktif di waktu malam seperti hamster - dulu saya pernah membela hamster dan hamster ini akan sibuk bersenam pada waktu malam sehingga membuat bunyi bising yang menganggu orang lain tidur. Waktu siang dia akan tidur sepanjang hari.

Baby, macam mana pun baby acrobat ke, kick boxing ke, dancing ke dalam perut mama, mama still love you and you always make me laugh and start imagining that you're playing soccer actively in my tummy...ngee.. :P You're my cute little einstein and now mama still waiting patiently for you to get mature enough to come out and see this wonderful world!

0 komen: