THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


January 29, 2009

+*+*~Orange...Please..~*+*+

Entah kenapa, sejak kebelakangan ini saya terlalu asyik masyuk dengan benda2 yang berbau oren. (Nota: Bau ye, bukan rasa atau pun warna). Saya selalu juga mencuri Herbalife Radiant-C Face Scrub suami saya kerana saya sangat suka baunya...sangat keorenan!

Dan disebabkan keasyikan saya dengan oren scent ni, saya telah membeli sabun Fruitalle perisa oren yogurt & shower cream New & Trendy yang sangat berbau oren di Tesco tadi. Saya juga telah dengan jayanya membuang benda2 lain yang tiada unsur bauan oren seperti syampu Mustika Ratu & shower foam Adidas suami saya. Jangan tak percaya, saya juga telah mencilok ubat gigi Safi milik adik saya yang ada perisa oren (saya tak tau pun ubat gigi tu wujud sebelum ni).

Tapi ada satu perkara pelik yang berlaku sewaktu saya di Tesco tadi. Tiba2 di kepala saya terbayang "pear juice". Shit! Manalah nak dapat benda macam tu kat tempat sehebat Tesco. Abis kuat pun dapat juice Ceres perasa Apple + Pear....jadilah..daripada takde langsung...

0 komen: