THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


January 18, 2009

+*+*~Herbalife 2009 Asian Spectacular~*+*+

Saya sangat excited untuk menulis tentang event ini. Buat masa ini biar saya update dulu sebab saya belum transfer gambar lagi. Later, bila saya dah transfer gambar I will download some of it here...promise..promise.. :)

Guest speaker untuk event ini ialah Katherine Yiu & Felan Yu - International President's Team Member daripada Hong Kong dan yang lebih hebat lagi Denis Dowdell - Chief Executive President's Team Member. Apa yang sangat mengujakan saya ialah apabila melihat sendiri bagaimana pasangan guru sekolah (Katherine & Felan) menjadi orang yang kaya raya, sangat berjaya dan disanjungi oleh orang2 yang bukan senegara dengan mereka. Dan lebih mengujakan lagi apabila melihat sendiri seorang yang dahulunya merupakan pemandu bas sekolah (Denis) pada hari ini menjadi seorang superstar kepada seluruh dunia!

"Belajar daripada orang bijak" (Learn from the wise) & "Bergaul dengan orang2 yang telah berjaya" (Be around the success people) - 2 perkara yang akan saya pegang kerana inilah cara mereka berjaya dan saya yakin, percaya dan pasti, jika mereka boleh melakukannya, saya juga pasti mampu melakukannya!!

Saya akan update lagi..promise..promise... Terlalu banyak yang saya nak kongsikan daripada apa pengalaman yang sangat berharga yang saya perolehi daripada event ini. Selepas ini ada event yang lebih besar - Extravaganza 2009 yang akan diadakan di Korea! Saya akan pastikan kami semua dapat ke sana dan layak menjadi VIP dalam event tersebut!


And this month, I must qualify the World Team!!

+*+*~Stay tune for my next update with the pictures!! :)~*+*+

+*+*~Pictures updated~*+*+


My husband with spectacular background

My husband and my brother (both are supervisor!!)

Sorry for taking a long time just to add in this humble pictures. Ada lagi gambar tapi dalam SD card yang satu lagi. Yang tu nak kena resize and whatsoever, and masa saya sangat limited skarang ni so ini sajalah untuk kali ini. Lain kali kalau saya berkesempatan saya akan update lagi.

Billion, Thrillion, Zillion appologies!!

0 komen: