THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


February 04, 2009

+*+*~Welcome To New Family Member~*+*+

Agak lama saya tak update. Rasanya saya pernah bagitau sebelum ni, sekarang ni jadual harian saya sangat padat. Bila tiba hujung minggu apatah lagi, memang penuh dengan aktiviti.

Dalam kesempatan ini saya mengucapkan selamat datang kepada ahli baru dalam keluarga kami, baby boy, belum diberi nama lagi. My sister in law gave birth to him last Friday through C-sect. Sebenarnya ini merupakan anak ketiga abang sulung saya. Walau bagaimanapun, baby menghadapi sedikit komplikasi menyebabkan dia terpaksa di tahan di hospital buat sementara waktu. Kakak ipar saya telah selamat pulang ke rumah tapi baby belum boleh pulang ke rumah lagi.

Hari Jumaat lepas sekali lagi emak saya mengadakan "shake party" di rumah beliau. Jeffrey & Conney sama2 hadir ke rumah kami. Dan yang paling menggembirakan, kami berjaya mendapat seorang doktor dalam group kami! Jadi selepas ini, kalau ada sesiapa yang berasa khuatir dengan kredibilty produk herbalife, kami boleh referkan kepada doktor kami.

Saya tak tau apa lagi yang saya nak tuliskan. Esok saya appointment dengan seorang Dato' and have some business talk. So, need to prepare myself tonight.

Daaa...

0 komen: