THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


February 09, 2009

+*+*~Team Works Make The Dream Works~*+*+

Hari ini saya telah menghadiri organization meeting yang dianjurkan oleh Jeffrey & Conney. Aktiviti ini merupakan aktiviti bulanan kami. Dalam meeting organisasi ini saya berpeluang untuk mendapat berita2 baru tentang kejayaan side line-side line yang lain dan saya juga berpeluang untuk belajar daripada orang2 yang telah berjaya.

Berita baik, upline saya, Jeffrey & Conney telah berjaya menjadi Millionaire Team pada bulan Januari yang lepas! Congratulations to them! Colleague saya, Anuar & Farhani pula telah berjaya menjadi GET (Global Expansion) Team! Tahniah juga kepada mereka.

Bulan Disember yang lepas, Jeffrey telah membuat satu promotion untuk group kami iaitu sesiapa yang berstatus fully qualified supervisor layak menerima USD50 bagi setiap 1000VP yang dibuat sepanjang Januari. Dan hasilnya.....tadaaaaa....


Saya telah berjaya mendapat USD100 daripada mereka kerana berjaya membuat 2,500VP. Saya akan hadiahkan wang ini kepada suami saya dengan membelikan tiket extravaganza Korea untuk beliau yang bernilai USD95!

Dan yang lebih menarik lagi saya telah berpeluang untuk mempelajari sesuatu daripada Anuar iaitu, silalah mempunyai goal dalam business ini diikuti dengan planning bulanan, mingguan dan harian. Dan target saya, bulan ini saya mesti mampu membuat 10,000VP sekurang-kurangnya dan bulan depan saya mesti mampu membuat 12,500VP!

Wish me luck! ;)

0 komen: