THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


February 18, 2009

+*+*~Just Came Back~*+*+

Saya baru tiba dari Penang jam 4.30pm tadi. Masih letih...tapi saya gagahkan juga untuk mengupdate blog ini. Tiada cerita shopping-mopping atau makan-makan kerana saya ke sana untuk menyelesaikan tanggungjawab saya. Dan bila pulang ke sini lebih besar tanggungjawab yang perlu saya selesaikan....semuanya kerana mereka...kerana mereka adalah orang-orang saya...mereka adalah orang-orang Melayu! Dan projek ketam goreng cili + mi udang Sungai Dua juga terpaksa dibatalkan kerana tugasan saya habis agak lewat malam tadi.

Sekarang saya nak berehat sekejap, malam ini saya perlu memerah otak untuk merangka perancangan untuk mereka...untuk orang saya...untuk orang Melayu!

0 komen: