THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


February 23, 2009

+*+*~Month-6 Ramblings~*+*+

1. Kenapa sejak kebelakangan ini saya sering mengalami kesakitan pinggang yang amat sangat. Nak tido pun susah, bangun tido lagilah susah (hehe..), nak berjalan banyak pun sakit, rasa macam perut saya nak terjatuh ke bawah pun ada.

2. Saya tak boleh nak berjalan banyak/lama. Contohnya, hari Sabtu lepas saya telah ke Midvalley untuk meng-survey barang2 untuk baby, tapi setelah 2 jam berjalan dan berdiri tapak kaki saya mula sakit dan menyebabkan saya lebih berminat untuk duduk daripada berjalan.

3. Walaupun telah masuk ke bulan ke-6, tapi saya masih tidak ada idea untuk membeli apa2 barang untuk baby...(name it cot, stroller, baju-bajan, mitten..atau apa2 saja). Mungkin saya looking forward on shopping spree bila masuk bulan ke-8 nanti (which is 2 months from now), so skang ni nak cari duit banyak2 dulu baru syok sikit nak shopping.

4. Saya tak boleh tahan lapar dalam jangka masa yang lama (saya ke?). Bila dah mula rasa lapar, saya kena terus makan or else "Mohamad Ali" dalam perut saya akan mula meninju dan menyebabkan saya pening kepala. Akibatnya saya akan sakit perut sehingga ke malam dan tidak boleh makan apa pun.

5. Saya tak tau nak tulis apa lagi. Hari tu saya dah buka page ni untuk update blog saya, kesudahannya saya telah tido hingga ke pagi tanpa ada satu update pun.

0 komen: