THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


February 16, 2009

+*+*~The Escudo from NANDO's~*+*+

Selama ini memang jarang saya bernasib baik untuk memenangi apa-apa hadiah terutama sekali yang melibatkan restoran-restoran terkemuka di Malaysia ni. Dulu saya rajin masuk pertandingan yang dianjurkan oleh KFC, tapi saya tak pernah menang, oleh itu mari kita band KFC...ngeehee.. :P

Tapi kisah ni berlaku minggu lepas sebenarnya. Saya telah mendapat panggilan telefon daripada ibu pejabat Nando's di Jalan Sultan, Kuala Lumpur. Saya telah memenangi voucher sebanyak RM100!! Sepatutnya saya pergi mengambil voucher itu minggu lepas tetapi disebabkan kesuntukan masa, saya terpaksa menangguhkannya ke hari ini. Memandangkan saya ada hal yang perlu diselesaikan di KL tadi, saya pun terus singgah di ibu pejabat Nando's.


Cantik pulak bekas dia kan...jangan tertipu ini bukan kulit..tapi kertas.


Yes!! This is mine...RM100 voucher from Nando's. Tenkiu..tenkiu... :)

Nampak gaya bolehlah saya "membelanja" suami saya (late valentine's give ye... :)), emak saya dan bapa saya di Nando's nanti. Tak lupa juga boleh saya membelanja si kecik sekali...ngeehee.

0 komen: