THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


May 01, 2009

+*+*~Sudah Berat...~*+*+

Pejam-celik-pejam-celik pregnancy saya dah masuk 34 minggu dah. Cepat sungguh masa berlalu dan alhamdulillah saya berjaya menempuh minggu-minggu yang penuh mencabar dengan jayanya.

However, bila dah masuk minggu ke-34 saya dapat merasakan perubahan yang sangat-sangat ketara. 1) Saya mula rajin sakit-sakit kepala and sakit badan macam awal pregnancy dulu. 2) Saya rasa makin berat, nak jalan pun tak boleh laju-laju (as today lah...sebelum ni ok je).

Berat-berat pun, malam tadi lepas jugaklah pegi Jusco Cheras Selatan and melayan hubby menonton cerita X-Men. Cerita yang fantastic and superb...mungkin sebab saya memang peminat-kipas-susah-mati cerita X-Men. Lepas tu pagi ni saya bangun awal sebab nak ikut hubby pegi Pavillion. Actually my husband ada meeting kat sana, so saya bercadang nak ikut sebab nak buat walk-n-talk activity and kalau larat nak pegi bagi flyers. But end up saya telah melepak kat The Times and saya rasa heaven sangat sebab dah lama tak melepak kat kedai buku...(patutlah kesengalan melanda 2-3 menjak kebelakangan ni).

Balik dari Pavillion makan nasik kat rumah. Lepas makan rasa macam...Ya Allah...beratnya aku...nak naik tangga pun bukan main mengah lagi. Simptom biasa ke bila dah masuk bulan ke-8 ni ye??

Oklah...need to do more activity or else saya rasa tidak selesa dengan keberatan yang melampau ni. Yuk kita pegi sidai baju yuk... :)

0 komen: