THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


May 23, 2009

+*+*~Please...I Need A Haircut!!~*+*+

I think before I deliver the baby I need to do the haircut first. Risau juga kalau rambut panjang sangat, a week after delivery susah pula saya nak uruskan rambut-rambut saya ni as for sure banyak benda lain lagi yang nak diuruskan.

Tapi, sampai ke hari ni saya tak sempat lagi nak menunaikan niat suci murni saya itu. Padahal, I know that baby will say hello to the world anytime from now. Bilalah saya berkesempatan nak pegi ke saloon ni.

By the way, cerita pasal rambut, last time I really face a hard time with my hair. With my flaky dandruff problem.maybe this sound disgusting but that's the truth...masalah kelimumur kat kepala saya ni sangat-sangatlah kritikal. At one time ada juga terniat kat hati saya nak botakkan saja rambut saya and kikis semua dandruff yang ada kat kepala saya ni. Macam-macam treatment I went through, daripada cara moden (saloon treatment) sampailah ke cara tradisional (resdung treatment), but nothing works! Kalau nak cerita berapa jenis shampoo yang saya cuba, jangan ceritalah. Daripada range Mustika Ratu sampailah ke range Selsun Blue...semuanya tak berkesan pada saya. At the end of the day, I'm not only facing with the dandruff problem, I also got the autumn in my head (macam ayat Iza Pink Stilettos...sori ye, I suka dengan u punya terms tu)

But when I met with this amazing shampoo, my problem is resolved! And my dandruff disappear from day 1 I used it until now!

Herbalife Herbal Aloe Moisturizing Shampoo


Herbalife Herbal Aloe Moisturizing Conditioner

And oh the conditioner. It keeps my hair smooth and no fritz up to a week! I really love this amazing products from Herbalife!

That's why I love Herbalife so much! Kebanyakan produk2nya memang banyak membantu saya mengubah hidup saya. Ni baru masalah kecik, dandruff on my head. But at least it helps me to stop my husband's complain on my hair condition. Banyak kali dia complain "Teruk betul kepala awak ni...banyak sangat alien". But now he has stop complaining and he love to touch and kiss my head every day - attracted to the smell I guess. :)

Tu belum saya cerita tentang inner nutrition yang lagi banyak mengubah kehidupan saya. Contohnya, saya dapat suami yang lebih sihat, hensem, macho dan yang sewaktu dengannya, dan lebih best lagi saya berjaya melalui proses kehamilan saya dengan jayanya dengan bantuan produk inner nutrition Herbalife! Alhamdulillah...thank God sebab ketemukan saya dengan produk yang sangat luar biasa ini!

Actually, tadi saya ada business dinner dengan Herbalife clanz. Will update the story later sebab saya nak transfer gambar dulu. So, see ya!

2 komen:

naza said...

elia, my advice biar panjang..senang nk sanggul tarik kuat2 kasi muka tegang!!!
and bile dh hujung2 ni petua org tua2 mase mandi minum air dr hujung rambut!!awww..ikut je..hehe..
Good Luck babe..take care..dh deliver nnt bgtau aunty ye baby..blh cari pressie..

Rozelia Shariff said...

Sab,Thanks for the advice...will try on it too!!

Ok aunty...I will let u know once I pop out from mommy's tummy (kata baby)

:)