THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


March 24, 2009

+*+*~Sebuah Kisah Klasik Untuk Masa Depan~*+*+



Sebuah Kisah Klasik Untuk Masa Depan

Jabat tanganku, mungkin untuk yang terakhir kali
Kita berbincang tentang memori di masa itu
Peluk tubuhku usapkan juga air mataku
Kita terharu seakan tidak bertemu lagi

Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti sebuah kisah klasik untuk masa depan
Bersenang-senanglah
Kar'na waktu ini yang 'kan kita banggakan di hari tua

Reff:
Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan
Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan

Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti...

Ke: Reff

Mungkin diriku masih ingin bersama kalian
Mungkin jiwaku masih haus sanjungan kalian

*************************************************************************************************

Masa tengah duduk2 sambil menonton cerita Jelita di TV3, tiba2 saya teringat kepada lagu ini. Tak salah saya, lagu ni macam theme song saya masa final year kat UPM dulu...masa tu tengah sewel menyiapkan final project and prepare for final year presentation. How I miss that memories so much!!


Saya masih ingat lagi macam mana kami struggle sama2 waktu final year exam, stay back kat fakulti sampai awal2 pagi sebab project soalan untuk exam and buat toyol juga...(ye, tanpa toyol siapalah kami). By the way, course saya dulu terbahagi kepada 2 major - Pure Mechanical and Mechanical & Manufacturing. Saya termasuk dalam kategori Mechanical & Manufacturing sebab saya suka hands on instead of asyik masuk lab and belajar teori sahaja. Kawan2 seperjuangan - Mie, Chequn, Siti, Ajai, Ujang (al-fatihah for him, rest in peace in 2006 tak salah saya)...sape lagi ye. So far yang selalu hang out dengan saya adalah Mie & Chequn.


Skang ni, semua dah ada family masing2 and sibuk dengan komitmen masing2. Kalaulah saya boleh kembali ke masa lalu...tapi takpe, yang penting kita tetap akan menjadi kisah klasik untuk masa depan..menjadi legenda dan sebutan di tempat kita dulu.


Wish you guys best of luck in life!

0 komen: