THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


March 11, 2009

+*+*~Nampak Gaya Kena KIV Pegi Singapore~*+*+

Still remember my 1st quarter wish list to go to Singapore? Gambar pun dah siap saya pampangkan kan wall sebelah kanan tu. Nampak gaya macam kena KIV je pegi Singapore...or, mungkin pergi but on business purpose.

Ceritanya macam ni, saya memang bercadang nak ke Singapore somewhere around April, for business trip and shopping-mopping session dan niat untuk mengepow suami saya sebuah bag Coach sempena birthday saya. Memang dah well plan pun, where to stay, what activity to do and what not. Siap pegi tengok kat website lagi and plan the ittinary with them (Singapore Tourism).

Tapi malam semalam, bila saya attend HBL University for 2nd session, the coach (yang ni bukan bag tau) announced that there will be a World Team School in September and it will be held in Taipei, Taiwan! So far yang saya tau ada leadership retreat on this coming April and also Supervisor Academy, tapi event tu will be held in KL sahaja (which means I still manage to go..yippiee!!). And then in June, there will be Extravaganza in Seoul, Korea (event yang ni saya hantar suami saya pergi sebab saya tak boleh pergi...confinement..tskk..). Terlupa pula lagi satu event, World Team School...kat Taipei pulak tu. Nampak gaya, salah satu holiday saya memang kena KIV dululah...mungkin Singapore, mungkin Langkawi...but most probably Singapore lah..sebab saya pun dah masuk fasa2 tak larat ni so tak syok lah kan pegi shopping-mopping dalam keadaan tak larat.

So, consequentnya ialah....saya tak boleh nak cari bag Coach kat Singapore, so option number 1 will be cancelled. Luckily, my friend gave me another option so bolehla masukkan dalam my option list. :)

Actually, I just came back from my SIL house in Malacca. Pegi melawat my MIL because I already got her on Herbalife program, seriously, started last month. So, kenalah pegi tengok macam mana progress dia. Alhamdulillah, berat MIL pun dah turun 2 kg (without any exercise) so kami akan keep on monitoring sebab kami berharap sangat MIL boleh berjalan semula. Currently she needs to use the walker to support her sebab berat badan berlebihan dan masalah tulang. The most important thing is Sabar dan Pengorbanan.

So, am already tired now. Dan cuaca yang sejuk sebab hujan ini menyebabkan saya rasa hendak tido. Till then...daaa.

0 komen: