THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


March 10, 2009

+*+*~Keciwa...Tsk..Tsk..~*+*+

Memandangkan semalam adalah public holiday sempena Maulidur Rasul so sempatlah saya ke The Pavillion KL untuk memulakan ekspedisi mencari bag Coach saya +*+*~wink~*+*+. Disebabkan suami saya pun tidak ada apa2 hal yang direncanakan pada siang hari itu, dengan senang hati beliau telah meneman saya ke The Pavillion.

Hasilnya....
Butik Coach memang ada di Pavillion, tapi bag yang bermain-main di otak saya tidak ada! Dan lebih menyedihkan lagi menurut SA di butik itu that type of bag tidak masuk ke Malaysia! Hmm..nampak gaya takde rezekilah saya nak pakai bag tu.. Menurut apa yang telah saya pelajari dalam "The Secret", its ok kalau saya tak dapat bag tu skarang sebab mungkin belum sampai waktunya bag itu sampai ke tangan saya. Yang pentingnya saya tidak boleh putus asa dan "believe" (yakin & percaya) yang satu hari saya akan dapat juga bag tersebut.

Takpelah, dah tak ada nak buat macam mana kan. So, there come another plans in my head that are:-

1. Contact my mother's friend, Auntie E-Ding who lived in US and minta dia beli that bag straight away from US.
2. Perhaps boleh try ushar kat Singapore (as we most probably going over there next month) mana tau ada bag tu kat sana.
3. Try tengok kat butik kat KLCC or The Gardens (thanks Sab for the info), but it will be the last resort

4. Beli through the www, straight from Coach :) (but untuk option yang ni kena takes time sikitlah because I already terminated ALL my credit cards, so need to stabilized my company before I can apply for new one!)

So, sebab dah sampai kat sana, so macam buang karan setakat pegi kat butik and terus balik. The husband pun ajaklah singgah kat GSC and we watched this movie...

The Street Fighter - Legend Of Chun-Li

Overall cerita dia marvellous (as I'm the type of action movies fan). Seronok juga bila tengok Kristin Kreuk yang selalu berlakon lemah gemalai & helpless Superman's girlfriend jadi seorang yang hebat, powerfull...siap boleh kalahkan Bison penjenayah paling ditakuti di Bangkok masa tu. Lagi best bila tengok dia lawan Vega....senang2 je dia kalahkan mamat tu...kalau nak ikutkan memang tak logiklah sebab mamat Vega tu merupakan pembunuh upahan Bison, tapi senang2 je kalah dengan awek kan... But it's ok, I'm still enjoying this movie (and the baby too..ngeehee ;P). Kalau nak tengok detail review of this movie feel free to visit here.

And, malam tadi saya telah berjaya menonton cerita ini pula.


Epic Movie

Mungkin agak lambat saya menonton cerita ni (eh...cerita ni masuk ke kat cinema Malaysia), tapi cerita dia memang lawak bodoh gila baban. Ntah hape2 ntah, boleh pulak cerita2 serious jadi cerita lawak bodoh. But still am enjoying this movie to the fullest!

Isy...tetiba terjadi lame update lak...sebenarnya saya nak cerita pasal bag Coach tu je, dah tersasul lak ke cerita2 lain.

2 komen:

naza said...

halo..hehe..bab2 coach ni mmg suke..if ko nk beli Coach, gi link aku Shopping with Ayu..die tu kawan Ainor kt US..slalu jual..maybe boleh request die belikan and shipping kt ko..hope this might be helpful..susah org mengidam tak dapat..nasib aku dulu tak mengidam designer stuffs..haha..Good Luck babe!
kalo nk european brand,aku boleh belikan..
cheers.

Rozelia Shariff said...

Sab

Thanks a lot for the info again. And also for another option :). Mcm tak senonoh je mengidam handbag masa pregnant kan...ngeehee..

Eh, by the way, how's your tie racks business, most probably aku nak apply car boot sale punya tapak kat UPM until end of year, kalu nak tumpang barang boleh je aku tolong jualkan.