THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


March 23, 2009

+*+*~From Taiping With Love~*+*+

Well, as planned, we went to Taiping last Saturday. We started our journey at 4.00pm and managed to reach Taiping at 7.30pm. The presentation started at 8.30 pm in a seminar room at Legend Inn, Taiping. Most of the guests are business man who always travel overseas (which means an opportunity for us to spread our wings overseas, right?). So, the presentation went well (so did the foods too! :)), tapi agak tak best sikit apabila sang buyung yang membuat pembentangan. Tak sangka setelah officially bulan ke-7 ini saya adalah sangat kemengahan so tidak berapa cukup angin untuk bercakap banyak. However, luckily the guests still satisfied with the presentation outcome.


Legend Inn, Taiping (main entrance)


Signage to the presentation (tengok je benda ni buat saya jadi nervous sangat)



Jeffrey with the guests


The Shakes team - Connie & My mother



Then, on Sunday sekali lagi saya ke Ipoh untuk menghantar adik-bongsu-kesayangan saya yang bercuti semester minggu lepas. Bertolak jam 9.00pm dan sampai di Ipoh jam 11.45pm. Selepas menurunkan barang-barangnya terus bertolak balik ke KL dan sampai di KL jam 2.00am. Mujurlah driver rasmi saya (suami sayalah, siapa lagi) tiada apa2 urusan so confidentlah sikit kan nak travel malam2.

Hmm...besides that, I'm officially 7th month pregnant..how time flies! So, some random ramblings of 7th month pregger...

1. Baby sangat,sangat,sangatlah active especially bila dia dalam keadaan lapar. Kalau lambat makan dia akan buat mamanya pening kepala.

2. My appetite become worse (??)...saya tak berapa suka makan nasi, benda lain saya sukalah especially benda2 yang lemak berkrim macam ice-cream and Herbalife F1 shake!

3. Taking a photo at this 7th month is a big NO-NO. That's why gambar kat Taiping tu takde muka saya (eventhough my brother did took it one, tapi saya tak mahu publish di sini).

4. Saya lebih selesa untuk memakai pakaian maternity skarang ini, and setiap hari saya kena pakai "uniform" itu menyebabkan saya terpaksa mengeluarkan duit untuk membeli pakaian2 maternity sewaktu musim sale ini.

5. Saya baru mula membeli barang2 untuk si kecik, so far hospital bag dah complete, pakaian basic pun dah complete cuma tinggal nak beli playpen, besi buat and stroller sahaja.

Ini namanya update hentam kromo...tengah cerita pasal bisnes tetiba masuk cerita lain. Haihh...

0 komen: