THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


November 25, 2008

+*+*~Penyelesaiannya....~*+*+

Dalam entry lepas kan saya ada bertanya tentang pengaduan hal2 orang yang lembab buat payment ni kan. Nampaknya takde respon sebab saya tau saya takde pembaca setia...huhu..

Walau bagaimanapun, saya telah mengaplikasikan penyelesaian cara saya sendiri iaitu:-

+*+*~Siapa Yang Kurang Ajar Patut Diajar~*+*+

Walaupun tidak berapa professional saya tak kesah asalkan kerja saya boleh jalan. Kalau kita deal dengan kaum C*** pun diorang akan guna approach seperti ini di mana, +*+*~Peduli hapa sama undang-undang, janji gua punya luit lapat~*+*+.

Tetapi, saya sedar yang approach seperti ini tidak akan bertahan lama, jadi saya mengambil pendekatan untuk menyertai mana2 kursus keusahawanan pada tahun hadapan kerana saya ada satu persoalan yang amat saya musykilkan iaitu +*+*~Apa patut kita buat kepada customer yang penipu dan maha lembab dalam bab payment ini??~*+*+

Doakanlah kejayaan saya.

Nota: Saya sekarang tengah sibuk mengulangkaji semula subjek Termodinamik, rasa macam nak buat research tentang aplikasi haba dalam masakan, tapi tak tau nak tulis macam mana. Takpe, saya akan teruskan kajian saya secara perlahan2 dan saya tidak akan mengalah. +*+*~Berusahalah!!~*+*+

0 komen: