THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


November 10, 2008

+*+*~Haha...Emo Je Lebih~*+*+

Kononla tanak update blog bagai...chait!! Emo je lebih! Sejak kebelakangan ni memang emosi tak menentu. Bayangkan, dengan my husband pun mood aku boleh bertukar dalam masa 0.0005 sec! Nasib baik suami saya adalah seorang yang penyabar dan sanggup menerima apa saja tindakan saya seadanya. I love u so much honey!

Mungkin emo saya sangat berlebihan kerana saya LAPAR! Mind u, saya akan menjadi seorang yang sangat SASAU apabila saya berada dalam keadaan LAPAR! Ni semua sebab akak gemuk tu lah...ada ke patut dia tutup gerai hari ni. Aku ni dahla anti kedai mamak...not that aku tak makan kat kedai mamak langsung, for me kedai mamak hanya seswai untuk breakfast sahaja. Pastu aku sensorang lak tu kat opis ari ni as my partner in crime ada meeting kat Subang, meeting juta2 katanya +*+*~I doakan u cepat kayalah ye, bolehla I keje lebih sikit pas ni..hihi..notes: keje lebih = menghabiskan duit laki..ngahahaha..~*+*+ Nampak gayanya kena menempek kat Hailam Kopitiam lah...tapi sebab kena lepak sensorang macam tak best pulek..+*+*~macam tak biasa..haihh..~*+*+

Jap lagi la kita pegi makan...skang ni waktu org tgh gila2 pegi makan, sah2 itu kedai penuh punya. Kang kalu aku pegi kedai vegetarian kat depan ni kompius lak orang kan... Ni yang buat nak make-over ni. Kalu pegi kedai tu tak pakai tudung, pakai skirt...mesti orang tak kompius kan.. Haaaaaa....apalah aku merepek ni. Ni LAPAR punya pasalla ni...huhu..jom aa pegi makan!!

0 komen: