THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


September 02, 2008

+*+*~Iklan Petronas~*+*+

Dah tengok iklan terbaru Petronas sempena kemerdekaan Malaysia yang ke-51 tahun?




Semalam ada staff datang rumah tolong2 buat frozen foods tu. Sekali salah sorang tu tengok iklan ni boleh pulak dia sebak, siap meleleh air mata..hihi.. Member dia siap kutuk2 tak hengat. Bila member dia bagitau aku, aku senyum je sebab masa first time aku tengok iklan ni pun aku sebak jugak. Bukan masa first time je la, banyak kali tengok pun mesti sebak punyalah. Actually, to be frank, memang banyak iklan Petronas yang buat aku sebak..macam iklan "Burung Murai" tu.



Pastu iklan "ombak jahat" ni. Lagi aku sedih...




Memang aku respectla sape yang buat iklan2 macam ni sebab maksud dia sangat dalam.

2 komen:

Diana Ishak said...

petronas mmg terer buat iklan leleh. aku pun feeling2 ratu airmata. tapi sampai tu je la, tak sedar2 gak.

Rozelia Shariff said...

Green Apple,

Betul2...kita tunggu lak iklan raya dia

:)