THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 05, 2008

+*+*~Promise!~*+*+

I think I've done this for several time. But untuk menguatkan lagi janji aku kat diri aku sendiri I have to write this +*+*~as a reminder for me that I've made this promise to myself!~*+*+

1. Mulai hari ini aku takkan sedih2 lagi. Aku taknak mood aku terus swinging +*+*~eventho I have to blame the PMS sometimes~*+*+

2. Mulai hari ini aku takkan regret dengan apa yang dah terjadi. Let by gone be by gone. Hidup kena terus. Apa yang dah berlaku semuanya sebagai pelajaran untuk aku teruskan hidup di masa hadapan.

3. Mulai hari ini I want to stop competing with other people. Semalam aku terbaca dalam buku en.Covey yang buat aku terpana. Kalau kita abadikan diri kita untuk keep competing sampai satu tahap kita akan jadi stagnant and comfort dengan apa yang kita ada. Padahal kalau ikutkan prinsip we should live to serve. So, kalau kita sedar yang kita ni adalah servant kita tidak akan stagnant but keep on to improvise ourselves. And that is me, THE SERVANT.

4. Aku akan lebih fokus dengan apa yang aku tengah usahakan sekarang and be strong to face it all. Aku takkan mengalah and don't let anything to broke me off. +*+*~Eventho sometimes I DO broke into tears~*+*+. I believe that nothing can't be solved and there are always rooms for me to improve and to learn.

Just to refresh myself and keep alive! :)

0 komen: