THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 12, 2008

MAHA Day 1

So sorryyyy... gila aku tak sempat langsung nak update blog. Tapi sebab aku tak nak blog ni sunyi macam tu je selama 2 minggu, aku update jugak lah malam ni.

Actually aku cadang nak update setiap hari start daripada begining kami check in kat booth MAHA tu, tapi tak sempat pulak semalam sebab

1. Aku kena balik Puchong kejap, kemas rumah, did laundry and what not.

2. Belah petang kena rushing loading barang kat booth sebab ingatkan diorang close at 7 pm, but end with dapat tau ada jugak org yg loading barang sampai kul 12 tgh malam..tsk..tsk..

3. Aku kena siapkan order 500 pcs of seasoning for delivery to Tg. Karang. Ceritanya gini, hari Jumaat pagi aku dapat call daripada Tg. Karang order for that 500 pcs, supplier tak sempat nak siapkan label, so kitorang take charge on the label la. Semalam aku tido sejam je sebab kena buat preparation MAHA and delivery at the same time.

What happen on 1st day? Actually today MAHA belum officially launch lagi, dia just open for traders. So, hari ni sempat lagila aku nak merayau bagai ke booth org lain and sembang2. Official launch will be tomorrow so tak tau la outcome dia macam mana. According to study yang kami dah buat on previous MAHA, sehari crowd dia boleh cecah sampai 40,000 orang! Jadi kita tunggu jelah esok.

Booth kami buat food testing with different dishes every day. Tomorrow kami buat "Roasted Chicken" for food testing, so, kalu siapa yang berdekatan kehadiran anda adalah amat-amat dialukan. Oh ye, MAHA is open from 10 am till 7 pm only daily, from 12th-23rd August. And my advice is, silalah datang sebab memang meriah & best!!

Ok, now its time for bed. Pagi nanti nak bangun awal sebab nak roast chicken. Stay tune for my 2nd day update.

Daaaaa....

+*+*~ Kami sambut anniversary kat MAHA tahun ni..hihi.. Tapi, seharian aku tak jumpa my husband sebab dia kena buat delivery ke Tg. Karang...tsk..tsk..~*+*+

+*+*~Lagi satu, sorry for no photos today. Will try my best to load some photos in the future~*+*+

0 komen: