THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 20, 2008

+*+*~MAHA day 9~*+*+

Today aku masuk lambat sikit kat booth...actually, taklah masuk lambat. Aku dah tolong gi loading barang semua at 10.15am, then aku kluar balik pegi buat photostate lah +*+*~brochure pun dah macam pisang goreng panas, cepat gila habis~*+*+, pastu pegi bank sebab nak follow up whether kes incomplete transaction ari tu dah settle belum + cek sekali samada transaction malam tadi success ke tak, then pegi ke MPSJ nak settlekan hal lesen. Unluckily, sampai kat MPSJ dah lunch hour, kalu nak tunggu jam 2.30pm baru diorang operate semula, so, esok jelah nampak gayanya aku settlekan hal lesen tu.

Ari ni pun phone still tak berenti berdering, nak tanya mana nak beli seasoning lah, kat mana booth lah...but it's ok..more calls means more customers. More customers means more business. More business means...tak lama lagi my husband boleh senyum lebarlah sebab bayang2 E60 dah makin jelas...eheh.. :)

Esok kemungkinan besar aku akan berada 1/2 day saja kat tapak MAHA. Nak kena balik Gemas jap...malam tu my MIL nak buat tahlil untuk arwah FIL. Dah 10 tahun FIL meninggal...aku pun tak sempat jumpa my FIL. Tiap tahun just pegi melawat kubur je. +*+* tskk..mcm dah banyak kali je, padahal baru tahun lepas sekali pegi~*+*+

Hopefully, tomorrow will be the better day. Jauh lagi perjalanan ni and am sure will be more exciting!

0 komen: