THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 13, 2008

+*+*~MAHA day 3 & Pasar Ramadhan~*+*+

Perghhh...hari ni penat betul. Tadi kluar kejap, nak pegi bank in duit, bawak kete mcm org mamai sampai kena honk dengan lori..tsk..tsk.. Tengah dok syok wat transaction tetiba CDM boleh hang pulak tanpa sempat completekan transaction aku. Betapa derhakanya CDM tu hingga menyebabkan aku kena pegi ke bank esok untuk buat report. Bukan sikit...RM3050 wehh.. Kalu hilang begitu saja bukan ke haru namanya...

By the way, buat report kazt bank esok, bolehla aku terus pegi ke MPSJ sebab nak buat bayaran untuk tapak pasar Ramadhan. Yes..tahun ni pasar Ramadhan kami dapat di tempat yang saaaaaangat lah happening, alhamdulillah. Hopefully bisnes adalah sangat ok tahun ni...syok la sikit time raya nanti kan..eheh..

Citer pasal MAHA hari ni, as usual, orang tak putus2 datang. Tapi sempat jugak lah aku melarikan diri ke Hall D kejap tadi, pegi ke ground floor, bahagian makanan kegemaran Malaysia. Sebenarnya dah lapar gile + rasa tenaga dah hilang langsung, so nak tak nak kena cari something la untuk recharge. Kat hall D ni adalah bahagian Agro Bazaar & makanan Malaysia. Agro Bazaar kat tingkat 1, tapi sebab tinggal 2 orang je yang kena cover booth + kaki aku dah sakit gila nak jalan banyak2, so tak dan lah aku nak merayau2 kat dalam agro bazaar tu. Just pegi kat tempat makanan and what I can say is...memang banyak makanan seluruh Malaysia dengan harga yang berpatutan & rasa yang umphhh terdapat di sini.

Esok, our food testing will be on seafoods range, most probably focus on shrimps. So, jemputlah jenguk ke booth kami ye.

Rasa macam nak tulis panjang, tapi hari ni aku memang letih sangat. Need to get really good rest because tomorrow will be more hectic day.

0 komen: