THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 18, 2008

+*+*~MAHA day 7 - meletup!!!~*+*+

Hari ni sales memang betul2 meletup. Pagi2 lagi aku dah dapat SMS daripada Kelantan bertanya tentang this magical seasoning sauce. Pelik gak aku, macam mana phone number aku boleh terlepas sampai ke sana?

Buka gerai dalam kul 11, sebab terlambat sikit & jalan masuk nak ke parking dah jem. Dah buka gerai & prepare apa yang patut, tetiba ada kawan my mother datang bagi tau muka aku masuk surat khabar!! Punyalah excited nak tau surat khabar mana, terus call one of my collegue suruh gi tengok. Rupanya, masuk kat UTUSAN, bahagian dalam negeri +*+*~sori, tak dapat upload gambar dia, scanner rosak & camera kawan my husband pinjam~*+*+. Tapi, memang salutla sama itu brother UTUSAN, memang dia tak tipu punyalah.

Alhamdulillah, skang aku dah start dapat call daripada seluruh Malaysia. Insya Allah, lepas MAHA ni memang aku kena round satu Malaysia sebab nak start cari agen untuk pasarkan produk ni.

Wish me luck kay. Aku nak rest kejap, hari ni penat sangat... :)

+*+*~edited~*+*+

nilah gambar dalam newspaper tu, courtesy of my friend Ridza. Thank you very much friend! Nanti aku dah bukak steak house I'll make sure kau orang pertama aku jemput.

0 komen: