THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 25, 2008

+*+*~Getting Busy~*+*+

Seems like my life is totally change after MAHA. I've expected this tapi tak sangka lak perubahannya sedrastik ini. Anyhow, alhamdulillahhh...

This morning got a call from Pn.Rosmah in Taiping, dealing for quotation and what not. Gila tak gila lah kan, boleh tak aku jot down fax number dia sambil driving. Masa tu aku on the way ke MPSJ sebab nak settlekan hal lesen. Sampai je opis, settlekan hal quotation tu & straight away fax kat dia. Pastu klua lak pegi Low Yatt sebab my husband nak beli RAM for his lappy.

On the way balik from Low Yatt, dapat call from Pn.Rosmah again, dia bagitau dia nak raise P.O. So, aku pun bagitau, delivery seminggu selepas dia raise P.O. Ingatkan dia nak order sikit2 je...sekali..hamek ko! Frozen foods je pun dia order sampai 50 carton each for 3 items, which I told her each carton contain 24 packs. Which means 1200 packs each. So, just imagine lah, 3600 packs to be completed in 1 week. Wish me luck lah ye. Kalu aku tak update blog, harap faham jelah ye.

Esok pun schedule aku dah almost pack. Pagi nak pegi Chow Kit sebab nak pegi beli meja besi & payung. Lepas tu nak terus ke Puchong sebab nak discuss dengan Tok Ngah apa dia plan nak buat during pasar ramadhan. Petang ada appointment dengan Diana from Karangkraf pulak sebab dia nak offer buat advertisment kat dalam magazine RASA. Hari Rabu plan nak ke Melaka sebab nak rediscuss dengan PERNAMA tentang pricing, tapi nampak gaya encik Husband jelah yang kena represent aku sebab forsure aku sibuk gila dengan production kat sini. After dah complete order untuk Pn.Rosmah ni aku kena cepat2 panjat ke TEKUN, SMIDEC, PROSPER & what so ever sebab nak apply grant or what so ever yang boleh lah. Nampaknya cita2 aku nak ada premis production by end of this year dah nampak makin cerah ni, alhamdulillahhh.

Ni pun curi masa jap update blog kat rumah my mother sebelum aku bergerak pegi cari plastic for frozen packaging and what not. Malam ni aku nak balik Puchong jap sebab dah almost 2 weeks tinggalkan rumah so tak tau apa jadi dengan rumah tu. Pas tu nak siapkan account balance & contact list sebelum aku pass kat staff2 yang lain untuk selesaikan contacts tu.

Wish me luck ok!

0 komen: