THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


August 06, 2008

+*+*~Kisah KAMI~*+*+

+*+*~This entry is specially dedicated to My Husband as my thought on our first anniversary as The Servant~*+*+

Mr.Po,

Still remember how we first met? +*+*~Rasanya hal ni yang selalu aku bahankan dia..hihi..~*+*+ Masa tu saya baru je keluar hospital. Nak buat macam mana, darah saya ni wangi sangat sampaikan sang AEDES yang dengki tu sangat suka gigit saya. Boleh tak dengan alasan +*+*~saje nak tanya khabar and nak tanya macam mana simptom nak kena demam denggi~*+*+ dengan gagahnya awak memulakan langkah nak jumpa dengan saya? Dahlah awak minta messenger hantar utusan kat saya and saya punyalah mengelak. Tapi sebab saya ni ayu dan baik hati dengan badan yang masih menggigil-gigil tu saya pun drive la jugak jumpa awak kat hentian kat bawah nun. Masa tu, kusangkakan putera kayangan mana nak jumpa hamba, rupanya sang kungfu Panda yang menjelma...hehe... ;P

Lepas dah jumpa, saya kena out station dekat seminggu, pergi menyahut seruan Negara. Balik je ke tanah lahir, awak terus call saya. Paling best masa tu suara saya memang seksi lagi menggoda, kesan daripada 2 botol 1 liter 100+ setiap hari. Tapi awak tak kesah, awak nak gak sembang2 dengan saya sampai saya berkata dalam hati +*+*~ieee, mamat ni tak reti2 ke, dahla suara aku takde, dia nak jugak cakap lama2~*+*+

Lepas tu awak selalu la berSMS dengan saya, sampaikan ofismate saya naik syak saya dah mula bercinta. Mana taknya, selalunya waktu rehat saya layan air liur basi, tapi hari tu pegi tido pun telefon di sisi. Selalunya SMS awak memang saya balas dengan loyar buruk saya dengan harapan awak tak nak sembang2 dengan saya lagi +*+*~ye..saya memang eksyen~*+*+ Tapi, awak ni memang bangsa tak reti bahasa, makin saya loyar buruk makin hebat awak layan saya.

Sampailah satu hari, awak call saya masa saya tengah tido. Akibatnya, memang saya tak angkat phone tu & biar dia mati sendiri. Sejak dari hari tu saya jadi pelik, kenapa awak tak call saya lagi. Tak sangka pulak Mr.Po sudah merajuk. Saya dapat jugak cium bau2 merajuk awak tuuu...tak maluuu.. ;P


Tapi sekali lagi sebab saya ni ayu & baik hati saya call jugak awak & bagi alasan +*+*~saya nak pegi COE, awak nak kirim apa2 ke??~*+*+ Saya tau, mesti awak hepi kan, sebab hujung minggu tu terus awak buat alasan kete awak rosak so nak bawak gi sana konon nak repair. Sebenarnya...hehehe...

Minggu seterusnya, lagi best punya cerita. Boleh tak tetiba "kawan" saya nak tumpang saya balik. Memula saya memang pelik, tapi takpelah sebab saya ni kan ayu & baik hati, saya tumpangkan jugak dia. Yang saya tau, rumah dia kat Puchong, tapi tetiba dia ajak saya pegi Bangi. Wah, sangat pelik. Apalah orang ni nak buat kat saya agaknya?

Sampai kat Bangi, dia ajak saya lepak kat kedai mamak. Baru duduk dalam 5 minit, tetiba +*+*~Alamak!! Mr. Po sang kungfu Panda menjelma semula!!~*+*+ Mulanya saya rasa macam nak lari, tapi tak sampai hati. Pastu awak pun duduk & dengan macho & tangan menggigilnya awak pun bersuara +*+*~sudikah awak menjadi isteri saya??~+*+

+*+*~Tapi aku ni taklah gelojoh kan, so takdelah aku terus setuju time tu. Bayangkan nak bagitau mak aku pun dekat 2 bulan aku simpan...punyalah seram nak bagitau..~*+*+

Mr.Po,

Tak sangka ye. Dah setahun kita pakai title +*+*~husband & wife~*+*+ So, lepas ni awak rasa kita dah ready ke nak ada "orang ketiga" diantara kita?? +*+*~ngeh..ngeh..~*+*+


0 komen: