THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


January 29, 2010

+*+*~Setelah Sekian Lama Bersenyap Sunyi~*+*+

Hoho, sebenarnya hati ini terlalu ingin nak mengupdate kejadian event Spectacular and 4th anniversary Herbalife hari tu. Tapi, seperti biasa, alasan terbaik adalah kabel kamera tidak ada oleh itu tidak boleh upload gambar so macam tak syok nak update.

But the most important thing is, I really felt energized, refreshed dan become more better, stronger and wiser. Echewah, amik kata2 Jim Rohn ni.

Kadang2 orang yang tak faham mungkin akan mengatakan saya ni ntah apa2 sebab taksub sangat dengan Herbalife ni. No, di sini biar saya buat penjelasan. Saya sama sekali tidak taksub dengan company ni, but I really appreciate this company sebab they manage to make me a better person, wiser and stronger. Kalau dulu, banyak benda yang saya tak tau dan takde kemampuan nak belajar. Yes, saya akui, belajar theoritically tak de masalah, tapi nak belajar to be a better person is really a big problem. Bayangkan, dengan result 4 flat theoritically akan melahirkan saya yang ego, berkuku besi dan berperanan kayak Hitler, saya rasa tak patut jadi macam tu kan. Tapi, di Herbalife I learn a lot about humanity, about sharing, about ignorance, about leadership, about self-growth, dan macam2 lagi. Pendek kata this company really change my life and giving a chance for me to become a better person.

In term of business, saya tak lah pulun sangat buat bisnes kat sini. Cuma kalau ada orang yang really serious nak improve their health, improve their appearance, saya dengan senang hati nak share sebab this company has the best product in the world! Bayangkan, dengan 2 scoop Formula 1 setiap hari saja kita boleh improve kita punya health, improve our appearance, awet muda dan yang paling penting start to enjoy and appreciate our life. Jadi entry saya kali ini adalah untuk menjelaskan keadaan kepada diri saya sendiri dan orang2 lain supaya takde salah anggap lagi lepas ni.

Later I will share the wisdom here, just wait. Kalau nak share I'd be more than happy.

0 komen: