THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


January 18, 2010

+*+*~New Hair Cut Does The Wonders!~*+*+

Oh, tersangat sangatlah happy today - for no reason. Just because today saya bangun, badan saya rasa tidak letih, perhaps from the good night sleep I had. Thanks to Aimar dan kuman jahat yang telah dilawan dengan jayanya oleh sistem imunisasi Aimar. And thanks to Herbalife yang membina sistem imunisasi Aimar dengan jayanya.

Dan hari ini saya memulakan hari dengan hair cut yang baru. Kali ni saya potong pendek terus, tak payah ikat, tak payah sepit dan sangat lega. Bak kata suami saya ,"Saya dah dapat isteri baru". Tapi dengan hair cut baru ni memang rasa sangat refreh, kepala pun rasa ringan saja.

So hari ini bolehlah focus dengan projek saya yang tengah on going. Dah siap projek yang ni ada lagi satu projek nak kena buat proposal. The best thing now is, I really start to understand what is goal and vision. Betullah kata Jim Rohn - set your sail so you can navigate in any storm and have success in any weather. Bermakna kalau vision dan goal kita clear, no matter what happen PASTI kita akan sanggup menghadapinya.

Atau, mungkin ini yang dinamakan MATURITY. Yeah, am going to be thirty this year, manakan boleh berfikiran seperti kanak2 lagi. Tapi I admit, jadi kanak2 memang best sebab everything are indah2 belaka. Kalau sesuatu perkara itu menjadi tidak indak seperti imaginasi kita, silalah push orang lain untuk jadikan ia indah. Tapi kalau MATURITY main peranan, we have to make it wonderful, beautiful and fabulous! We're the one who make it happen! And we're the one who responsible for our imagination!

Mahu teruskan kerja. Sudah lega membebel di sini :)


2 komen:

Mimi said...

yups, good haircut can really boost up our spirit eventho kita pakai tudung ;)

aku cam tak caya kita dah 30 skarang sobs sobs sobs.. macam semalam je kita 14 and main brassband kat pilah.. hehe

Rozelia Shariff said...

Yer,

Hoho...tu belom lagi gila wat rambut curly2 mcm megi ke..hehe :P Mesti rasa vogue walaupun bertudung..hihi

Yelah, dah 30 tahun hidup rupanya. :) Takpe, usia meningkat tapi jiwa muda..hehe :P