THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


January 12, 2010

+*+*~Bebelan Di Hari Selasa~*+*+

Serangan kuman jahat sudah masuk hari kedua. Akibatnya, 2 hari jugalah saya terpaksa mengambil cuti tanpa gaji. Hoih...ayat, macamlah keje makan gaji hari2. Takpe, at least ada masa untuk saya bermuka buku dan membelog sesuka hati...hoih...tak sedar diri!

Sebenarnya, dalam kepala saya ni macam2 perkara cuba mengambil bahagian untuk mencuri fokus saya.

According to Hemang Pandit --> Anything that don't bring you closer to your goal, don't do it.

According to Jim Rohn --> Self education will make a fortune (tak de kena mengena)

According to me --> dah poning dah acik ni ha...last2 merapu kat blog ni juga yang best. Tapi tak best juga pun....

Alahai...apesal la susah sangat saya nak fokus ni. Nilah dia bila semua kejadian berlaku serentak dalam keadaan saya tak bersedia, nak sort satu persatu pun jadi susah payah. Last2 I'm totally messed up! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (terjun gaung)

Sudah2, siapkanlah satu2 benda yang perlu diselesaikan. Takde maknanya terjun gaung kalau tanggungjawab tak selesai. Nanti penat kena soal dengan malaikat.

According to apek dalam cerita madu 3 - hilup susah, mati pun susah. Hilup boleh yalan-yalan, mati kena pegang bendera.

0 komen: