THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

+*+*~Quote Of The Day~*+*+

Don't wish it were easier, wish you were better.

Jim Rohn, Business Philosopher


January 14, 2010

+*+*~Another KG lost!~*+*+

Sejak Aimar diserang kuman jahat saya sangat jarang naik ke atas scale. Tak de masa = alasan! Tapi memanglah tak tido malam saya dibuatnya sebab baby itu asyik merengek saja, tambahan lagi sewaktu kemuncak serangan kuman jahat.

Dan hari ini....

Bila saya naik ke atas scale....

I lost another KG! Make it the total of 15 kg! And visceral fat saya juga telah turun ke 7!

Yeay! Senyum ke telinga lagilah hari ini :D

2 komen:

Anonymous said...

15kg? Cayalah! Congrats babe, ko memang tabah hehe.. syiannye baby kene ciken pox! Ko tau mamad hrtu pun kene, 3 minggu gakla dia kene kurung! Nnt kene rawatan intensive bedak sejuk and vit e!

Rozelia Shariff said...

Yer,

Yes babe, aku memang tabah..hehe :P Tak sanggupla bawak excess fats, tambah lak laki aku tak bagi beli baju baru (kes suruh kecikkan badan instead of beli baju)

Memang kesian gile, ni semua si Akin punya pasallah ni. Masa kena bedak sejuk dia siap gigil2, tak sanggup lak tengok dia nangis2 sebab sejuk.

Tapi itu semua hanya sementara sahaja, bila dah ok aku lak merayu kat dia suruh tido :(